kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۴۴۲۱
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۵
سرلشکر سلامی:

«انتقام سخت» به یک استراتژی آرمان و نقطه حرکت تبدیل شده است

فرمانده کل سپاه پاسداران در مصاحبه‌ای اعلام کرد، گرایش جوانان بعد از شهادت قاسم به جهاد بیشتر شده است و این برای دشمن خطر ایجاد می‌کند.


سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR اظهار داشت: حاج قاسم وقتی زنده بود، ما یک سردار سلیمانی می‌شناختیم؛‌ اما وقتی شهید شد، آن انقلابی که در قلب‌ها به‌وجود آمد و راه جدید در دل‌ها باز کرد و در شخصیت جوان‌ها نفوذ کرد و تکثیر شد، یک قاسم شد میلیون‌ها قاسم که الآن همه‌ آنها حرف از انتقام می‌زنند. خب، خطرناک‌تر شده است.
وی افزود: الآن، انتقام به یک استراتژی،‌ آرزو، آرمان و نقطه حرکت تبدیل شده است. اصلاً گرایش جوانان بعد از شهادت قاسم به جهاد بیشتر شده است. این برای دشمن خطر ایجاد می‌کند. ما هر وقت از مرگ نترسیم، خطرناکیم.
سرلشکر سلامی خاطرنشان کرد: راز موفقیت حاج‌قاسم این بود که خودش را در میدان سرباز ولایت می‌دانست. هم موفقیت‌های حاج‌قاسم قبل از شهادت و هم عزت او بعد از شهادت، در تبعیت او از ولی فقیه بود. من اگر بخواهم یک کلام بگویم که مسئولان ما باید چگونه مانند حاج‌قاسم باشند و چگونه به زیباترین شکل تابع محض ولی‌فقیه باشند، باید هرچه را که رهبر انقلاب می‌گویند اجرا کنند. مطمئن باشند همه‌شان سرنوشت حاج‌قاسم را پیدا می‌کنند. رازش در همین است. بقیه تابع همین است؛ یعنی اخلاص، صداقت، شجاعت، رشادت، میل به هجرت، عشق به شهادت، جهاد، همه به‌دنبال تبعیت از ولی‌فقیه، امام، رهبر و ولی‌امر حاصل می‌شود. اصلاً اگر بخواهیم از توفیقات حاج‌قاسم رمزگشایی داشته باشیم، قاسم در اطاعت موفق شد.
فرمانده کل سپاه در ادامه گفت: گرایش جوانان بعد از شهادت قاسم به جهاد بیشتر شده است و این برای دشمن خطر ایجاد می‌کند.