kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۴۳۳۳
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۵

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 

رشد صادرات بدون رفع تحریم
سیده راضیه طاهریان:«نه تحریم‌ها برداشته شده و نه به fatf پیوستیم؛ ولی صادرات کشور 40 درصد افزایش داشته!اینجاست که باید بگیم علی برکت الله!»
وعده‌های صادق
مستوره شهسوار سیستانی:« دهه،گفتند خمینی ایران را جمع کند پیش‌گویی درخصوص فروپاشی شوروی پیشکش؛ ولی شوروی رفت و جمهوری اسلامی پس از۲۵۰۰ سال دوباره به مدیترانه رسید، همانقدر که از امام راحل پذیرفته است که افول شوروی را می‌دید، همانقدر هم پذیرفته است که امام خامنه‌ای حرف از پایان آمریکا و لیبرالیسم بزند.»
معماری اصیل ایرانی را دریابیم

کاربری با انتشار این تصویر نوشت: «چی شد که معماری زیبای چند هزار ساله ایرانی رو تحویل گرفتیم و معماری خشن رومی رو تحویل آیندگان می‌دیم؟!»
کار بزرگ علمی برای زندگی بخشیدن

الهه شبانی با انتشار این تصویر نوشت: «می‌دونستید افراد اچ.آی.وی
مثبت می‌تونن ازدواج کنن، بچه دار شن و یه زندگی طبیعی داشته باشن؟ به شرطی که وارد درمان بشن! رها، پنجمین بچه ما در ۱سالِ گذشته‌ است که از والدینِ مثبت به دنیا اومده و با حمایت و درمان ویروس بهش منتقل نشده!»
حاج قاسم همیشه مدافع ولی فقیه بود
کبری آسوپار: «سخنانی که از حاج قاسم در جلسه خصوصی فرماندهان سپاه با روحانی نقل شده، موضع جدیدی از سردار نیست؛ او همان‌طور که سال ۷۸ همراه فرماندهان سپاه و در دفاع از نظام و ولایت، نامه‌ای صریح و جدی به خاتمی نوشت و از پایان صبرشان گفت، به روحانی هم در دفاع از حریم ولی‌فقیه تذکر تند داده است.»
شگرد اپوزیسیون برای تحریف
گنجی: «برخی در داخل و اپوزیسیون بیرون مشغول طراحی برای کم اثر نشان دادن سفر رئیس‌جمهور به روسیه هستند. شگرد: ساختن اهداف و برنامه خیالی برای سفر و مرور همین اهداف خود ساخته در پایان سفر به عنوان عدم دستاورد سفر. روسیه در اوج کروناست. لحاظ موانع ناشی از پروتکل‌ها به عنوان کم رنگ بودن استقبال.»
اهمیت یک ارتباط
عبدالرحیم انصاری:« ایران نه به چین متکی است، نه به روسیه؛ هر سه طرف صرفا بر اساس منافع و مصالح خود با یکدیگر همکاری دارند؛ این وسط دشمن مشترکی هم هست که سبب اشتراکات بیشتری می‌شود؛ طبیعی است ایران از همکاری‌های دو کشور استقبال می‌کند، همانگونه که آنها از مساعدت‌های جمهوری اسلامی بهرمند می‌شوند.»
جلسه‌ اینستاگرامی‌ها
به وزارت ورزش مربوط نیست!
محمد امین میرزائی: «جلسه دیروز چهره‌های اینستاگرامی در ساختمان شماره دو وزارت ورزش ارتباطی به این وزارتخانه نداشته و برگزارکننده این جلسه مجمع خیرین ازدواج برای طراحی جشن ازدواج ۱۱۴ زوج در هفته جوان بوده. وزارت ورزش صرفا بنابه درخواست مجمع خیرین ازدواج، سالن جلسه را در اختیار مجمع قرار داده.»
آنچه از شیوع کرونا در غرب نمی‌دانیم
فرهاد نظریان: «کرونا در خارج از ایران کماکان بحرانیست؛ تنها بخش بسیار کوچکی از این بحران را بخوانیم و ببینیم: -قحطی و کمبود کالاهای اساسی در استرالیا -ابتلای روزانه میانگین
۷۵۰ هزارنفر به کرونا در آمریکا (۵۰۰برابر ایران) -مرگ روزانه
۱۶۰۰ نفر کرونایی در آمریکا(۵۰ برابر ایران).»
انتخاب‌های طنز
پوریا فاضل: «حالا با جایزه نوبل برای علینژاد هم سپر درست کردید، برای حفاظت از ترامپ چه می‌کنید؟ لابد اون رو هم باید به عنوان ابرمدافع دموکراسی آمریکایی معرفی کنید.»