kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۴۲۹۸
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۵
بازگشت خیبر به جمع مدعیان صعود

مس برنده بازی بزرگ هفته چهاردهم لیگ یک

 
 
 
تیم فوتبال مس کرمان توانست در مهم‌ترین بازی هفته چهاردهم لیگ یک، استقلال خوزستان را شکست دهد.
هفته چهاردهم لیگ دسته اول فوتبال ایران دیروز با ۹ دیدار در شهرهای مختلف پیگیری شد که در نخستین بازی هفته، شاگردان پایان رافت در شهرداری آستارا از ساعت ۱۳:۳۰ میزبان قشقایی بودند و توانستند با 
دو گل فرشید پاداش برابر تک گل محمد عابدی، این تیم شیرازی را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهند. مس شهر بابک نیز توانست با نتیجه یک بر صفر 
رایکا بابل را شکست دهد و به رده هفتم صعود کند.
در مهم‌ترین دیدار هفته، تیم‌های رده دومی و سومی مس کرمان و استقلال خوزستان به مصاف هم رفتند که شاگردان فرزاد حسین‌خانی در مس موفق شدند با گل دقایق پایانی میلاد پورصف‌شکن استقلال خوزستان را شکست دهند و به پنجمین برد متوالی خود دست پیدا کنند. ملوان بندر انزلی، صدرنشین جدول رده‌بندی در خوزستان با ۳ گل استقلال ملاثانی را مغلوب کرد و فاصله‌اش را با دیگر مدعی‌های صعود بیشتر کرد. ویستاتوربین تهران با یک گل مغلوب پارس جنوبی شد تا روند خوب تیم ایمان رزاقی راد ادامه داشته باشد و به رده نهم صعود کنند.
آرمان گهر سیرجان پس از هفته‌ها ناکامی موفق شد با حساب ۳ بر یک 
شمس آذر قزوین را شکست دهد و دوباره خود را به بالانشینان جدول رده‌بندی اضافه کند. خوشه طلایی ساوه با تساوی بدون گل برابر شهرداری همدان متوقف شد و خیبر خرم‌آباد با برتری ۳ بر صفر برابر شاهین بوشهر ته جدولی به رده سوم صعود کرد و جای استقلال خوزستان را در این رتبه گرفت. سایپا در تهران با ۴ گل ماشین‌‌سازی نگون‌بخت را شکست داد و اوضاعش را در جدول رده‌بندی بهبود بخشید.
در جدول این رقابت‌ها، ملوان بندرانزلی با ۳۰ امتیاز صدرنشین است و مس کرمان با ۲۹، خیبر خرم‌آباد با ۲۶ و استقلال خوزستان با ۲۵ امتیاز در رده‌های دوم تا چهارم قرار دارند. در قعر جدول نیز دو تیم بدون برد شاهین شهرداری بوشهر و ماشین‌‌سازی به ترتیب با ۵ و ۴ امتیاز در رده‌های هفدهم و هجدهم جدول هستند.