بدرقه خالق «در پناه تو» به خانه ابدی (اخبار ادبی و هنری)
«حمید لبخنده» کارگردان سریال «در پناه تو» به سمت خانه ابدی بدرقه شد.
به گزارش فارس، مراسم تشییع پیکر «حمید لبخنده» کارگردان سینما و تلویزیون، پیش از ظهر دیروز (دوشنبه ۲۰ دی) در قطعه ۱۱۰ بهشت زهرا(س) برگزار شد. خانواده مرحوم لبخنده و جمعی از هنرمندان و دوستان وی در این مراسم حضور داشتند.
به گزارش فارس، مراسم یادبود این هنرمند امروز سهشنبه ۲۱ دی ساعت ۱۴ تا ۱۵:۳۰ در مسجد جامع شهرک قدس برگزار میشود.
حمید لبخنده خالق سریالهای در پناه تو و در قلب من بود که روز ۱۸ دیماه بر اثر عوارض ناشی از جراحی درگذشت. وی متولد سال ۱۳۳۰ در اهواز است. او کارگردانی آثار مختلفی را در تلویزیون برعهده داشت اما بیشتر او را برای کارگردانی سریال «در پناه تو» و همچنین مجموعه «در قلب من» میشناسند. زندهیاد لبخنده فارغالتحصیل بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران بود و کارگردانی آثاری نظیر رازهای یک خانه، کارآگاهان، با من بمان، مهر و ماه و ... را در کارنامه خود داشت.