kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۴۱۵۵
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۵

#  پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 
 
 دست از دروغگویی بردارید
 
 کاربری با انتشار این تصویر نوشت: « به عنوان یک کرمانشاهی چند سال در دانشگاه‌های استان کردستان اقتصاد تدریس کردم و بنا به اقتضای کلاس، همیشه به زبان کّردی بود. نه تنها من، بلکه همه سایر اساتید. سند خواستید، احکام شغلی و دانشجویانم حاضر هستند. دست از سر مردم و کشور ایران بردارید.»
 سربازان آشغال جمع کن رژیم صهیونیستی
 عاطفه اسماعیلی: «علی شعیب خبرنگار لبنانی با انتشار فیلمی نوشت: رئیس‌ستاد ارتش رژیم صهیونیستی «کوخاوی» خبر دارد که سربازانش که با آنها ما را تهدید می‌کنند، با خودروی نظامی پلاستیک و آهن از زباله‌های مرز با لبنان در اطراف شهرک شتولا جمع‌آوری می‌کنند تا آن را به خریداران ضایعات بفروشند!»
 مجازات قهرمان صاحب نام در آمریکا 
به علت مخالفت با انتخابات
 حسن صادقی نژاد: «کلت کلر قهرمان شنای المپیک بود و چندین مدال طلا برای آمریکا آورده بود؛ در خلال جنبش ششم ژانویه و اعتراض به تقلب در انتخابات آمریکا بازداشت شد و احتمالا
30 سال حبس محکوم گردید! اگر این اعتراضات در ایران بود و جای او یک سلبریتی ایرانی چه اتفاقی می‌افتاد؟»
 واقعیت درباره آبتین این است
 دانیال: «در بوق‌ و کرنا می‌کنند که سازمان زندان‌ها در درمان آقای آبتین کوتاهی کرد. واقعیت: ایشان ۱۴ آذر به بهداری زندان مراجعه و دارو گرفت، ۲ روز بعد به بیمارستان طالقانی اعزام شد. بعد ۲ روز بستری، به درخواست خانواده‌ به بیمارستانی خصوصی منتقل شد. بعد از ۳۵ روز در این بیمارستان متاسفانه فوت کرد.»
 برگی از جنایات صدام
 
 امیر مختاری با انتشار این تصویر نوشت: «یکی از سنگین ترین و دلخراش ترین صحنه‌های جنگ تحمیلی، بمباران دو مدرسه استثنایی و عادی در بروجرد بود که به تاریخ ٢٠ دی ١٣٦٥ توسط رژیم بعث عراق انجام شد که طی آن بيش ٧٠ كودك مظلومانه و غریبانه پرپر شدند.»
 حواستون باشه
 سجاد: « آقا توروخدا حواستون باشه! بابام زنگ زده که یکی زنگ زده به عموت و گفته بچه‌ برادرزادت تو بیمارستانه و به پول احتیاج داره، حتی اسم داداش و زن‌داداشمم برده. عمومم حول شده و همونجا چند میلیون زده به کارت طرف و والسلام. جدیدا این کلاهبرداری‌ها زیاد شده.»
 این هم از نظر دنیا درباره دموکراسی آمریکایی
 
 محمدحسین عزیززاده با انتشار این تصویر نوشت: «آمریکا در حالی خودش رو مهد دموکراسی در دنیا میدونه که براساس نظرسنجی موسسه پیو،اکثریت مردم 17کشور دنیا معتقدن مدل دموکراسی آمریکایی مدل مناسبی برای حکمرانی نیست. و جالب‌تر اونجاییه که 73درصد از خود مردم آمریکاهم همین اعتقاد رو دارند و این معنی دیگه‌ای جز افول سیاسی آمریکا نداره!»