kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۴۰۶۷
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۱

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 

شهید حادثه هواپیمای اوکراینی:
اگر جنگ شود برمی‌گردم

سید محمدامین طاهری با انتشار این تصویر نوشت: «پدر شهید محمدامین جبلی (از شهدای حادثه هواپیمای اوکراینی): پسرم قبل از سفر گفت اگر جنگ بشود، من برمیگردم. ساده‌لوحی است اگر کسی باور کند کفتارهای ضدانقلاب برای گرامیداشت چنین شخصیتی شمعی روشن خواهند کرد.»
چرا درباره ترور شهید فخری زاده سکوت کردید؟

یاس با انتشار این تصاویر نوشت: «چرا سلبریتی‌های اجاره‌ای که دوشادوش سفیر انگلیس به بهانه نخبه بودن مسافران هواپیمای اوکراینی؛ تجمع ساختار شکنانه که منجر به پاره شدن پوسترهای شهید سلیمانی شد را بر عهده گرفتند؛ نسبت به ترور نخبه هسته‌ای شهید فخری زاده واکنشی نشان ندادند؟! چون: ترور مهم نیست، ویزای آمریکا مهم است.»
اشک تمساح یک قاتل حرفه‌ای
حامد: «مراسم عزاداری مریم رجوی برای هواپیمای اوکراینی شبیه‌گریه ابوبکر البغدادی برای مردم عراق و سوریه است!»
قابل توجه غرب‌پرست‌ها
دانیال معمار: «آمریکایی‌ها بالاترین رکورد روزانه ابتلا به کرونا را با عدد یک میلیون نفر ثبت کردند. انگلیسی‌ها برای کنترل بحران کرونا، ارتش‌شان را به بیمارستان‌ها فرستادند. در عوض ایرانی‌ها کمترین موارد ابتلا به کرونا و فوت را بعد از ۲ سال ثبت کردند. حالا غرب‌پرست‌های داخلی چه می‌کنند برای خودتحقیری.»
عبرت بگیرید
کاربری نوشت: «گفتیم مرگ بر پهلوی؛ خندیدند، گفتیم مرگ بر شوروی؛ خندیدند، گفتیم مرگ بر صدام؛ خندیدند. می‌گیم مرگ بر آل‌سعود؛ می‌خندند، می‌گیم مرگ بر اسرائیل؛ می‌خندند، می‌گیم مرگ بر آمریکا؛ می‌خندند. پس عبرت بگیرید‌ای صاحبان خِرَد و بینایی.»
باید ابتکار عمل را به دست بگیریم
محمدجواد اخوان: «محاصره تبلیغاتی دشمن نیمه پر لیوان از جمله دستاوردها و موفقیت‌های امیدبخش را پنهان می‌کند. برای مقابله با این جنگ رسانه‌ای و بازنمایی موفقیت‌های نظام، چاره‌ای جز در دست گرفتن ابتکار عمل در روایت گذشته و حال و بهره‌گیری از خلاقیت‌های هنری و ادبی نداریم.»
بازگشت بی‌‌سیم‌چی گردان کمیل

امین رمضانی زاده با انتشار این تصویر نوشت: «سیدمرتضی رضاقدیری، بی‌‌سیم‌چی گردان کمیل پس از ۳۹سال برگشت. همون که لحظات آخر مقاومت در کانال فکه، در جواب التماس‌های حاج همت برای حرف زدن، پشت بی‌سیم گفته بود: بعثیا وارد کانال شدن دارن به‌ بچه‌ها تیرخلاص میزنن سلام مارو به امام برسون بگو حسین‌وار جنگیدیم و حسین‌وار شهید شدیم.»