kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۴۰۵۸
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۱
پاراگوئه

قتل شناگران به دست ماهی‌های گوشتخوار



مردان جوان که برای شنا وارد یک رودخانه ممنوعه شده بودند مورد حمله مرگبار ماهی‌های گوشتخوار قرار گرفتند.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در چند حادثه تلخ در پاراگوئه که در
6 روز نخست سال ۲۰۲۲ رخ داد دست کم چهار مرد جوان بر اثر حمله مرگبار ماهی‌های گوشتخوار کشته و ۲۰ نفر دیگر زخمی شدند.
بنا به گزارش Rio Times Online نخستین قربانی جوانی
۲۲ ساله بود که هنگام شنا در یک رودخانه در نزدیکی ایتا اِنرامادو در تاریخ ۲ ژانویه ناپدید شد. پس از این حادثه، مسئولان محلی عملیات جست و جو برای پیدا کردن این جوان را آغاز کردند و ۴۵ دقیقه بعد قربانی را در حالی که بدن وی توسط ماهی‌های گوشتخوار مورد حمله قرار گرفته بود پیدا کردند. قربانی بلافاصله به بیمارستان منتقل، اما مرگ وی بر اثر شدت جراحت اعلام شد.
این در حالی بود که مرگ قربانی دوم نیز به همین شکل رقم خورد. یک مرد ۴۹ ساله در رودخانه‌ای در شهر «پوئرتو روزاریو» در حال شنا بود که ناپدید شد. بنا به گزارش Merco Press پس از انجام عملیات جست و جو، جسد قربانی در حالی که بدنش مملو از جراحات ناشی از حمله ماهی‌های گوشتخوار بود پیدا شد. با وجود آنکه اعلام شد قربانی غرق شده است، اما مشخص شد پیش از غرق شدن توسط ماهی‌های گوشتخوار مورد حمله قرار گرفته بود.
چند روز پیش نیز دو مرد جوان در رودخانه تِبِکیوری در ویلافلوریدا مورد حمله ماهی‌های گوشتخوار قرار گرفتند که منجر به مرگ آنها شد. علاوه‌بر این چهار قربانی، بیش از 10 شناگر در رودخانه پارانا توسط ماهی‌های گوشتخوار مورد حمله قرار گرفتند. این شناگران از ناحیه دست و پا دچار جراحت شدند. مقامات محلی هنوز در این باره اظهار نظری نکرده‌اند.