kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۳۹۸۲
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۰

اعتماد دوباره خانواده بوکس به ثوری

 

رئیس‌فدراسیون بوکس معتقد است که کارنامه چهار سال گذشته او دلیل انتخاب مجددش بود.
مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون بوکس صبح دیروز شنبه به میزبانی آکادمی ملی المپیک و با ریاست سینا کلهر معاون فرهنگی وزیر ورزش برگزار شد که طبق نظر مجمع، ثوری به عنوان رئیس‌چهار سال آینده این رشته انتخاب شد. حسین ثوری و روح‌الله حسینی دو کاندیدای حاضر در این انتخابات بودند که در پایان، حسین ثوری با کسب ۲۶ رای از ۴۲ آرای موجود، به عنوان رئیس‌فدراسیون بوکس انتخاب شد. حسینی هم ۱۶ رای کسب کرد.
ثوری پس از انتخاب به عنوان رئیس‌فدراسیون بوکس گفت: امروز مجمع به آن کارنامه و به برنامه بنده بله گفت. چهار سال پیش صحبت مدال جهانی کردیم که کسب شد و مدال المپیک هم دور از دسترس نیست. از فردا اردوهای خود را آغاز خواهیم کرد، با همان سبک گذشته که در مورد اردوها و تیم‌ها بود. با تفاوت اینکه مشکلات را شناسایی کرده‌ایم و با بیش‌ترین توان پیش خواهیم رفت. رئیس‌فدراسیون بوکس ادامه داد: آقای روح‌الله حسینی هم که برنامه ارائه کردند، از همین الان اعلام می‌کنم در هیات رئیسه اگر تمایل دارند در کنار ما باشند. نیاز بوکس همدلی است و اهالی بوکس می‌بایست به آن برسند. ما با سخت‌ترین شرایط بهترین نتیجه را گرفتیم و مطمئن باشید بوکس روزهای خوبی خواهد داشت.
رئیس‌فدراسیون بوکس درباره برنامه‌های تیم برای بازی‌های آسیایی نیز اظهار کرد: زمان زیادی تا بازی‌های آسیایی نداریم. از همین الان برای آن بازی‌ها برنامه‌ریزی می‌کنیم تا اردوهای خوبی با کشورهای خارجی داشته باشیم. منابع مالی خوبی هم تعریف کرده‌ایم. از جمله برادرم آقای صالحی، شرکت پارس جنوبی و پلیمر خلیج‌فارس پای‌کار آمده‌اند و اطمینان داشته باشید که چهار سال پیش روی ما بهتر خواهد بود.