kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۳۹۸۰
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۰

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 


آمریکا بدون روتوش
مهدی خانعلی زاده: «در چهار روز ابتدایی سال 2022 میلادی، 400 نفر آمریکایی با شلیک گلوله کشته شده‌اند؛ فقط در چهار روز!»
اعتراف صهیونیست‌ها به قدرت حزب‌الله
حسن رسولی: «هاآرتص با انتشار تصویر پهپاد فرود آمده (کوآدکوپتر)حزب‌الله، در اراضی اشغالی نوشت: حزب‌الله به یک متخصص در ساخت و ارسال پهپادهای شناسایی به فلسطین اشغالی تبدیل شده است.»
وضعیت سربازان عین الاسد

سعید اکبری با انتشار این کاریکاتور نوشت: «ارتش آمریکا به ۳۹ مجروح پایگاه عین الاسد مدال داد.»
حمایت از پیام رسان بومی در سوئیس
حامد صراف پور: «ارتش سوئیس با ممنوع کردن استفاده از پیام‌رسان‌های واتساپ، تلگرام و سیگنال در هنگام خدمت، از پیام‌رسان بومی تریما استفاده خواهد کرد. این دستور برای همه است و سربازانی که برای نخستین بار به خدمت می‌آیند و سربازانی که برای دوره‌های تمرینی به ارتش باز می‌گردند، را شامل می‌شود.»
می‌خواستند ایران را این‌گونه کنند

کاربری با انتشار این تصویر نوشت: «آنچه امروز در قزاقستان می‌بینیم نسخه‌ای بود که در سال 98 برای ایران پیچیده بودند.»
داریم چوب دسته گل‌های دولت قبل رو می‌خوریم
محمد نصوحی: «میگن شماها که توی دوران روحانی خوب انتقاد می‌کردید پس چرا الان از گرونی‌ها حرفی نمیزنید؟ بزرگوار مین‌هایی که صدام ۴۰ سال پیش کار گذاشت، هنوز داره تلفات میگیره! بعد شما انتظار دارید مین‌هایی که شیخ بنفش تو این چند سال گذاشته دامن رئیسی و ملت رو نگیره! نمونش همین ارز ۴۲۰۰ تومانی!»
دموکراسی آمریکایی
کاربری نوشت: «از ۶ ژانویه ۲۰۲۱ تا الان حدود ۵۰۰ نفر از اونایی که فقط چندساعت در اعتراض به تقلب انتخاباتی بدون هیچ سلاحی تو ساختمون کنگره آمریکا تجمع کردن رو بازداشت کردن و گفته میشه وضعشون توی زندان وخیمه! دموکراسی آمریکایی رو فهمیدید یا بیشتر توضیح بدم؟»
بی‌بی سی فارسی خفه خون گرفتی؟!

‏ عبدالرحیم انصاری با انتشار این تصویر: «انگلیس، کشوری که مدعی بود در قلمرو اش خورشید غروب نمی‌کند، جدای از اینکه بخاطر بی‌عرضگی ناچار به استفاده از ارتش برای مهار کرونا شده، بجای تجهیزات حفاظتی هم از مشما استفاده می‌کند! بی‌بی سی فارسی خفه خون گرفتی از درماندگی اربابانت؟!»
ویروس تاجدار و ارتش بریتانیای کبیر
ایمانی هم با انتشار همان تصویر قبلی نوشت: «آمار مبتلایان کرونا در انگلیس به روزانه بیش از ۱۵۰ هزارنفر رسیده است. سیر صعودی مبتلایان و کمبود شدید کادر درمانی موجب شده ارتش بریتانیای کبیر، در بیمارستان‌ها مستقر شوند. اما شمایل و تجهیزات ارتش بریتانیا در این مواجهه، عبرت آموز است. برسد دست بی‌بی سی فارسی و ایران اینترنشنال، اگر چه خودشان وسط بحران غوطه ورند و از ماجرا خبر دارند.»