kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۳۹۷۰
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۰
در بازدید از مجتمع قضایی شهید باهنر صادر شد

دستور رئیس‌کل دادگستری استان تهران برای پیگیری اجرای حکم پرونده «طلای شادی»

 


رئیس‌کل دادگستری استان تهران در بازدید ۸ ساعته از مجتمع قضایی شهید «باهنر» از برخی شعب این مجتمع بازدید کرد و برخی از پرونده‌ها را مورد ارزیابی قرار داد.
به گزارش خبرگزاری میزان علی القاصی‌مهر در بازدید از مجتمع قضایی شهید «باهنر» بر لزوم تسریع در رسیدگی‌های قضایی با هدف رفع مشکلات مردم تأکید کرد.
القاصی‌مهر ضمن بررسی پرونده‌های مراجعه‌کنندگان با آنان گفت‌وگو و دستورات لازم را صادر کرد.
وی در جریان حضور در مجتمع قضایی باهنر تهران، در جمع برخی از مالباختگان پرونده موسوم‌ به «طلای شادی» حاضر شد و در تماس تلفنی با سرپرست دادسرای ناحیه ۴ گزارش آخرین وضعیت اجرای حکم این پرونده را دریافت کرد.
رئیس‌کل دادگستری استان تهران همچنین به سرپرست دادسرای ناحیه ۴ ماموریت داد که ضمن استماع اظهارات مالباختگان، شخصا روند اجرای حکم را پیگیری و مدیریت کند تا موجبات اجرای حکم حداکثر ظرف۲ ماه آینده فراهم شود.
القاصی مهر در حاشیه این بازدید، هدف از حضور در مجتمع‌های قضایی را بررسی وضعیت و اوقات رسیدگی پرونده‌ها و همچنین ارزیابی روند خدمت‌رسانی به مراجعه کنندگان دانست.
وی افزود: این بازدیدها و سرکشی‌ها، به غیر از برگزاری ملاقات‌های مردمی هفتگی، انجام می‌شود و تلاش بر این است که از نزدیک در جریان مشکلات، درخواست و مطالبات مردم قرار گیریم.
رئیس‌کل دادگستری تهران همچنین در پایان این بازدید در جمع رؤسای شعب و قضات این مجتمع حاضر شد و گفت: اگرچه نیروی انسانی و میزان حقوق در قوه قضائیه در شرایط نامناسبی است؛ اما این موضوع نباید باعث شود که دلسرد شویم بلکه ضروری است با تمام توان خود در جهت حل مشکلات مردم گام برداریم.