kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۳۷۴۹
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۷

واگذاری فعالیت‌های حوزه معاونت قهرمانی به رغبتی

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی وزارت ورزش و جوانان گفت: تمام فعالیت‌های حوزه معاونت قهرمانی فعلا به من واگذار شده است تا تکلیف مشخص شود.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی وزارت ورزش و جوانان گفت: تمام فعالیت‌های حوزه معاونت قهرمانی فعلا به من واگذار شده است تا تکلیف مشخص شود.
علی رغبتی درخصوص انتخابات فدراسیون‌ها گفت: برنامه‌ریزی بر برگزاری مجامع است اما این دوره تفاوتی با قبل دارد و آن این است که همزمان با رئیس‌برای انتخاب هیئت‌رئیسه هم رای‌گیری می‌شود و تعداد زیادی افراد مطرح هستند که باید فرایند تایید صلاحیت آنها طی شود اگر تایید صلاحیت اکثریت اعضا بیاید برگزار می‌شود و اگر نه فرصت می‌دهیم که حقی ضایع نشود.
وی درخصوص احتمال تعویق انتخابات سایر فدراسیون‌ها گفت: باید ببینیم فرایند تایید صلاحیت به چه صورت است اما به احتمال 99 درصد انجام می‌شود. هر رئیس‌5 نفر معرفی می‌کند و اگر هر فدراسیون چند کاندیدا هم داشته باشد تعداد زیادی افراد هستند و این برای 10 فدراسیون است و ببینید تعداد افراد چقدر زیاد هستند و ممکن است به خاطر کمبود وقت اسامی کامل نیاید. رغبتی درخصوص شنیده‌ها در بحث تائید صلاحیت دادگر گفت: فدراسیون تیراندازی از مواردی است که هنوز پاسخ‌های زیادی برای تائید صلاحیت مانده و اگر تعداد زیادی از صلاحیت‌ها در تیراندازی بدون پاسخ باشند مجمع به تعویق می‌افتد. تعدادی فدراسیون هستند که هنوز تائید صلاحیت‌ها کامل نیستند. انتخابات شنا هم فرآیندش طی شده و برگزار می‌شود. انتخابات بوکس، تکواندو و شنا برگزار می‌شود.
وی در پاسخ به این سؤال که آیا با شما هم برای پست معاونت قهرمانی صحبت شده است‌،گفت: نه در این مورد، در بسیاری از موارد در طول روز با وزیر جلسه و صحبت دارم. برای معاونت با من صحبت کردند. کلیه فعالیت‌های حوزه معاونت قهرمانی فعلا به من واگذار شده است تا تکلیف مشخص شود.