انهدام 2 باند قاچاق سلاح و مهمات در شهرهای اهواز و کارون
فرماندهی انتظامی خوزستان با صدور اطلاعیهای از انهدام دو باند قاچاق سلاح و مهمات در شهرهای اهواز و کارون خبر داد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، در این اطلاعیه آمده است: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان با اشراف و تسلط اطلاعاتی در عملیاتهایی برنامهریزی شده و دقیق دو باند قاچاق که با هدف ایجاد
ناامنی در کشور اقدام به ورود سلاح به شهرهای اهواز و کارون کرده بودند، شناسایی و منهدم کردند. در این عملیاتهای منسجم دو محموله سنگین اسلحه شامل ۸۷ قبضه سلاح جنگی و شکاری و تعداد قابل توجهی مهمات کشف شده است.