kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۳۶۸۱
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۷
قالیباف:

جوانان نباید در حرف و عمل مسئولان اختلاف ببینند

رئیس‌مجلس با اشاره به اخلاص شهدا گفت: نسل جدید و جوانان نباید در حرف و عمل و رفتار مسئولان اختلاف و دوگانگی ببینند.

 

به گزارش خبرنگار مهر، محمد باقر قالیباف ظهر دیروز با حضور در منزل شهید حسین اسماعیل بیگی ضمن ادای احترام به این شهید گفت: شهدا خصلت‌های بی‌نظیر رفتاری داشتند و این رفتار در وصیت‌نامه‌های شهدا و سیره آنها نمایان شده است.
وی گفت: جریان انقلابی باید شهدا را الگوی خود قرار دهد و در این مسیر ایثار و از خودگذشتگی پر رنگ باشد و این مسئله باید مد نظر همه مسئولان باشد که در حرف و عملشان هیچ اختلافی نباید وجود داشته باشد.
رئیس‌مجلس افزود: قدم برداشتن در مسیر و مکتب سلیمانی خصلت شهدا بود که از آن جمله می‌توان به شهید اسماعیل بیگی اشاره کرد، این شهید در ابعاد مختلف زندگی ساده زیست و سعی می‌کرد مطابق با معیارهایی که مقام معظم رهبری مشخص می‌کنند زندگی و رفتار کند. ما باید در مسیر ترویج فرهنگ شهادت و ترویج سیره شهدا گام برداریم و نسل جوان را با آنها آشنا کنیم.
وی گفت: عزتی که امروز خدا به شهید سلیمانی داده است و مردم و ملت‌های منطقه او را دوست دارند ناشی از همین خدمت به مردم و ساده زیستی است.
رئیس‌مجلس افزود: باید به جوانان فرصت کار و تلاش بدهیم تا کشور از مسیر مشکلات عبور کند و این رفتاری بود که امثال شهید سلیمانی و شهید اسماعیل بیگی انجام می‌دادند.
رئیس‌مجلس با اشاره به اینکه فداکاری‌های شهدا کشور را به سمت افتخار پیش می‌برد گفت: باید فرهنگ جهاد و شهادت را بین نسل جوان ترویج دهیم.