kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۳۶۴۴
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۵

کیهان و خوانندگان

 

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
سامانه پیام کوتاه 30002323

* به برکت مجاهدت‌های چندین ساله شهید سلیمانی در نیروی قدس و پیشرفت‌های حاصل شده در جبهه مقاومت امروز نه تنها خود رژیم صهیونیستی بلکه متحدان و حامیانش در جهان توانایی حفاظت از قلب این رژیم جعلی در سرزمین‌های اشغالی را ندارند. این میراث سردار دل‌ها را باید پاس داشت و به پیش رفت.
قرهی
* با اطمینان می‌توان گفت نام مبارک حاج قاسم سلیمانی این قهرمان فراملی در یاد و ذهن نسل‌های بعدی خواهد ماند. چرا که این سردار پرافتخار ایران و عبده صالح خداوند موفق شد تروریست‌های داعش و دیگر تروریست‌های تکفیری صهیونیستی را از بین ببرد و سرانجام به بی‌رحمانه‌ترین شکل توسط آمریکای ملعون به شهادت برسد.
4509---0918
* نخست‌وزیر رژیم کودک‌کش اسرائیل مدعی شده ایران در موضع ضعف قرار دارد! اگر چنین است پس چرا این رژیم بعد از رزمایش جمهوری اسلامی دست از تهدید و زیاده‌گویی برداشته و صحبت از توافق خوب در وین کرده است؟
قدمی
* انتشار نقشه سرزمین‌های اشغالی با 300 هدف علامت‌گذاری شده با پرچم‌های قرمز، ذهن و محاسبات صهیونیست‌ها را به شدت درگیر و وحشت‌افکنی میان مقامات این رژیم را شدت بخشید.
میلاد
* موشک‌های پیشرفته مانورپذیری با مشخصات موشک‌های هایپرسونیک در رزمایش بزرگ پیامبر اعظم(ص) به دشمنان ملت فهماند که اگر کمترین حماقتی بکنند قطعاً هزینه‌های طاقت‌سوزی باید بپردازند.
شیخ‌پور
* روزنامه زنجیره‌ای آرمان می‌نویسد چاره موفقیت مذاکرات وین، کاهش سطح انتظارات از سوی دو طرف یعنی ایران و آمریکاست! من از این روزنامه یک سؤال دارم: مگر دولت مورد حمایت شما سطح انتظارات خود را به صفر نرساند؟ آیا شیطان بزرگ کوتاه آمد؟! یعنی با عملکرد این جنایتکار در طی بیش از 4 دهه هنوز برای این روزنامه محرز نشده که طرف قابل اعتمادی نیست؟!
3949---0912
* دولت قبل طی 6 ماه از شروع واردات واکسن تا پایان عمر خود، با ادعای اینکه زبان دنیا را می‌داند تنها موفق شد 21 میلیون دُز واکسن وارد کند اما دولت سیزدهم با افزایش تولید داخلی واکسن و با رایزنی با روسای جمهور چین و روسیه و... در کمتر از 4 ماه 150 میلیون دُز واکسن وارد کرد! آن هم بدون پیوستن به FATF یا کرنش در برابر دشمنان تابلودار نظام! مردم خودشان قضاوت می‌کنند که کدام دولت کاری است!
طاهری
* هادی العامری رهبر جریان فتح عراق گفته به خاطر حفظ ثبات عراق نتایج انتخابات و رای دادگاه عالی را با وجود فساد و تقلب‌های گسترده قبول می‌کنیم. حال مقایسه کنیم این موضع را با موضع سران فتنه در سال 88 در کشورمان با اینکه در خفا و خلوت خود تقلب در این سطح را محال و غیرممکن می‌دانستند ولی در بین مردم حاضر به اعتراف نشده و دعوت به اغتشاش کردند! برای آنها تنها مسئله‌ای که مهم نبود امنیت و عزت ایران عزیز بود.
3238---0937
* مصاحبه‌ای را با همسر شهید ناصر مسلم سواری دومین شهید مدافع حرم اهواز خواندم که گفته است دو شرط شهید برای ازدواج یکی مقید بودن به نماز به‌ویژه نماز صبح و دوم رعایت حجاب بود. می‌خواهم عرض بکنم در زمانه‌ای که خیلی‌ها در زندگی دغدغه‌های کم‌ارزش و ناپایدار دارند و با یکدیگر مسابقه ثروت‌اندوزی گذاشته‌اند این درس‌آموز است که یک جوان، شرط ازدواج خود را رعایت احکام الهی قرار می‌دهد و پس از گذشت مدتی کم از زندگی مشترک در دفاع از حرم اهل‌بیت(ع) به بالاترین مقام یعنی درجه شهادت نائل می‌شود.
لیالی
* سفیر شهید کشورمان یعنی حاج حسن ایرلو کسی بود که موفق شد در مناطقی برای مردم مظلوم یمن دارو تهیه بکند ولی در شرایطی که خود ایشان نیاز به دارو و درمان پیدا کرد با تعللی که بیگانگان در انتقال او به ایران ایجاد کردند زمانی که به کشور رسید تلاش پزشکان برای بهبود او نتیجه نداد و ایشان به دو برادر شهیدش پیوست.
حجت‌پور
* موضع‌گیری ضد رژیم صهیونیستی رئیس‌جمهور جوان شیلی شایسته قدردانی است. ای کاش کشورهای عربی و اسلامی نیز از حق‌طلبی رئیس‌جمهور غیر مسلمان شیلی یاد بگیرند و از ملت مظلوم فلسطین حمایت و علیه رژیم جعلی موضع بگیرند. نه این که در سرکوب مردم فلسطین با صهیونیست‌ها همدست شوند.
دهقانی
* سازمان‌های مدعی حقوق بشری اگر از دماغ یک فرد به ویژه زنی در ایران خون جاری شود فریاد وا اسفایشان گوش فلک را کر می‌کند و از عدم رعایت حقوق زنان در ایران بانگ برمی‌آورند. اکنون دهها زن از نخبه‌های دانشگاهی توسط بن‌سلمان دستگیر و زندانی شده‌اند و از ابتدایی‌ترین حقوق در زندان محروم هستند، چرا هیچ واکنش درخور توجهی از این سازمان‌ها دیده نمی‌شود؟!
مومنی
* جنبش جهاد اسلامی و حماس باید به خیانت محمود عباس که با ملاقات با وزیر جنگ رژیم کودک‌کش فلسطینی به ملت مظلوم فلسطین از پشت خنجر زده است پایان دهند.
علیمردانی و قاری و حسینی
* مجلس انقلابی! هنوز چهار ماه بیشتر از عمر دولت فسادستیز و جهادگر نمی‌گذرد و همه اذعان دارند که دولت از هیچ کوششی دریغ نکرده است و از پشت اتومبیل هم چهره‌ها را ارزیابی نمی‌کند، رسالت اصلی مجلس حمایت و هم‌افزایی است. این بی‌انصافی است که تلاش‌ها را نادیده بگیرند و چنان فریاد سردهید که گویا سر بایدن داد می‌زنید. لطفاً برای بدخواهان خوراک درست نکنید و اسباب نومید ملت را فراهم نسازید.
سیدمهدی
* به بهانه افتتاح خانه خلاقیت و نو‌آوری دانش‌آموزی آینده‌سازان با حضور معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور می‌خواهم عرض بکنم ایجاد تغییر در فرهنگ آموزش کشور نیازمند یک همت مضاعف و مبارزه‌ای جدی است. خانه‌های خلاقیت و نوآوری می‌توانند زمینه‌ساز این تحولات باشند چرا که دانش‌آموزان مهم‌ترین سربازان آینده این راه به شمار می‌آیند.
حسامی
* از متولیان تنظیم بازار درخواست می‌شود که در صورت افزایش قیمت در رسانه حاضر و به طور شفاف با مردم از علل آن سخن و ملت را قانع کنند. اگر منطقی باشد قطعاً مردم می‌پذیرند.
9239---0922
* تولید و توزیع قطعات تقلبی خودرو و موتورسیکلت جان مردم را به خطر انداخته باید دستگاه‌های مسئول با تولیدکنندگان و فروشندگان این قطعات تقلبی برخورد شدیدی داشته باشند.
8132---0936
* کارشناسان معتقدند اگر پنجره‌ها دو جداره شود معادل سوخت 20 نیروگاه در مصرف برق صرفه‌جویی می‌شود. اگر این نظر درست است به مردم وام بدهند تا پنجره‌هایشان را به دو جداره تبدیل کنند.
دشتی
* گسترش سویه جهش یافته جدید ویروس کرونا یعنی اُمیکرون در دنیا شکل انفجاری به خود گرفته ولی در کشور ما فعلاً مراحل اولیه را طی می‌کند. امیدواریم مسئولین امر با کمک مردم بتوانند با اقدامات خود از گسترش آن در کشورمان جلوگیری کنند.
2359---0914
* از مسئولین وزارت بهداشت و متولیان امر درخواست می‌شود تدابیر لازم را به کار گیرند تا خدای ناکرده با تکرار روند تأسف‌بار گذشته در دولت قبل کسب و کار مردم آسیب نبیند و دوباره کرکره‌ها پایین کشیده نشود. هموطنان عزیز نیز دستورالعمل‌های بهداشتی، ماسک، عدم برگزاری دورهمی و حتی‌المقدور حفظ فاصله‌ها و... را مراعات نمایند و در زدن واکسن طبق فاصله‌های اعلام شده جدیت داشته باشند.
میرکمالی
* حال که قرار است برق مشترکین پرمصرف گران بشود پیشنهاد می‌کنیم وزارت نیرو صورت حساب میزان الگوی مصرف را برای تمام مشترکین پیامک و اطلاع‌رسانی کند.
6374---0936
* ملک ورثه پدرم را با کلی هزینه از شعبه 2 حقوقی گلپایگان برای فروش گرفتم بیش از دو ماه از دستور رئیس شعبه می‌گذرد ولی هنوز روزی را برای مزایده تعیین نکرده‌اند چرا؟!
7945---0914