kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۳۶۲۷
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۵
استاندار اصفهان:

دولت سيزدهم فسادستيز است و با منشأ فساد برخورد مي‌كند

 

اصفهان – خبرنگار كيهان:
استاندار اصفهان با بيان اينكه دولت سيزدهم فسادستيز است گفت به تعبير مقام معظم رهبري دولتي كه همراه و شنواي دردهاي مردم است، اين دولت بي‌تكلف و در ميان مردم است و از عذرخواهي ابايي ندارد.
سیدرضا مرتضوی در نخستين جلسه شورای اداری استان اصفهان در جمع مديران دستگاههاي اجرايي، فرماندهان نظامي و انتظامي، نمايندگان مجلس شوراي اسلامي و مسئولان نهادها و سازمانهاي مختلف استان افزود: با کار جهادی باید اعتماد مردم را به نظام تقویت کنیم و همه باید زیر چتر قانون حرکت کنند. این دولت فسادستیز است و با منشا فساد برخورد می‌کند. مردم انتظار وحدت و خدمت صادقانه دارند و همه ما را یکپارچه نگاه می‌کنند. باید مراقب رفتار خود باشیم، چراکه هر حرکت اشتباه را پای نظام می‌نویسند.
استاندار اصفهان ادامه داد: با مردم صادق باشیم و جوانب کار را در تصمیمات خود بسنجیم. از نخبگان باید بهره ببریم و گروه‌هایی را از جامعه نخبگان در کنار خود داشته باشیم. دولت توجه به محرومان را وظیفه اصلی خود می‌داند. در ۸۰ روز گذشته سه جلسه کارگروه سازگاری با کم آبی داشته‌ایم و ۱۶ جلسه در حد وزرا و هیئت دولت و با نمایندگان کشاورزان نیز ۱۵ جلسه و در حوزه ارتباط با دانشگاهیان ۵ جلسه داشته‌ایم.
وي همچنين با اشاره به دومين سالگرد شهادت سردار دلها گفت: شهید سلیمانی مصداق ایمان خالص به خداوند بودند و تمام مردم ایران و منطقه عزادار شهادت ایشان شدند، در این ایام میزبان شهدا هستیم و در اصفهان برنامه باشکوهی برای تشییع این شهدا در روز پنجشنبه خواهیم داشت.