kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۳۵۵۹
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۲

تکرار فاجعه و قرارداد یک‌طرفه ویلموتس؛ این‌بار در مراکش

سرمربی سابق تیم فوتبال الرجای مراکش با اظهار تاسف از شرایط این تیم گفت: متاسفانه سرمربی بلژیکی با یک قرارداد عجیب و بد به الرجاء پیوسته و در این باشگاه هدفی به جز دریافت پول ندارد.

سعد الشابی که به دلیل اختلاف با مدیران باشگاه الرجاء با وجود کسب نتایج موفق از این تیم جدا شده و جای خودش را به ویلموتس داد؛ در این خصوص گفت: موضوعات بسیار عجیب و نگران‌کننده‌ای در قرارداد ویلموتس با الرجاء دیده می‌شود. به طور مثال در صورت انتقال هر بازیکنی از این باشگاه به اروپا ویلموتس 10% از مبلغ قرارداد را دریافت می‌کند.
وی افزود: هدف ویلموتس در این قرارداد فقط دریافت پول از باشگاه است و در اینجا هیچ هدف دیگری ندارد. او با زیرکی بندی را در قراردادش قرار‌داده که هر وقت بخواهند برکنارش کنند، باید حقوق 4 ماه را به وی پرداخت کنند. هیچ موضوع و نکته ورزشی در این قرارداد دیده نمی‌شود و فقط به مسائل مادی و منافع خودش فکر کرده
است.
ویلموتس که در آستانه برکناری از هدایت الرجا قرار گرفته با استفاده از بندهای قرارداد خودش تلاش می‌کند سرنوشت قراردادی که با فدراسیون فوتبال ایران منعقد کرد را برای الرجاء رقم بزند، هر چند به نظر می‌رسد مراکشی‌ها هوشمندتر از مسئولان فدراسیون فوتبال در این زمینه اقدام کرده‌اند و حداقل به جای غرامت 8 میلیون یورویی با پرداخت 200 هزار دلار می‌توانند به این همکاری پایان دهند.