kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۳۴۵۴
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۹

کیهان و خوانندگان

 
 
33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
سامانه پیام کوتاه 30002323
 
* به رژیم جعلی و رو به زوال صهیونیستی می‌گویم دیگر مثل گذشته نیست که هر غلطی بکند و آسیبی نبیند. رزمایش پیامبر اعظم(ص) نشان داد که اگر  کوچکترین حماقتی کند مجتمع تولید سلاح‌های  کشتار جمعی در دیمونا و دیگر مراکز مهم این رژیم غاصب با خاک یکسان خواهد شد.
زاهدی
* در سالگرد حماسه باشکوه و سرنوشت‌ساز 9 دی سال 88 قرار داریم. با یادآوری این روز تاریخی جسارت اوباش برانداز و تروریست‌های داعشی داخلی به عزاداران حسینی در این سال را، نه می‌بخشیم و نه فراموش می‌کنیم.  زخم کهنه فتنه سال 88 بر تن ما مردم التیام‌ یافتنی نیست.
2579---0912
* مدعیان اصلاحات برای ناامید ساختن مردم از دولت آقای رئیسی اخبار دروغ مثل عودت سیب‌زمینی‌های ایران از ترکمنستان و افزایش قیمت بنزین و... را شایع کرده و می‌کنند. هدف آنان بازی کردن با روح و روان مردم است. از خدا می‌خواهیم به راه راست هدایت بشوند و دست از مزاحمت برای مردم بردارند.
ملکی
* با آن کارنامه ضعیف دولت قبل که بسیاری از مسائل و مشکلات را برای کشور و مردم بوجود آورد مدعیان اصلاح‌طلبی به جای عذرخواهی از همراهی با چنین دولتی به کارنامه پربار 4 ماهه دولت سیزدهم می‌تازند تا مردم را از عملکرد دولت ناراضی نشان دهند! ای  کاش یک جو انصاف داشتند.
8942---0912
* اصلاح‌طلبان که در انتخابات مجلس یازدهم، ریاست‌جمهوری سیزدهم و شورای شهر شکست سنگینی خوردند در پی انتقام‌گیری از مردمند. قصدشان این است که ملت را از دولت جدید ناامید کنند و بین نیروهای انقلاب تفرقه بیندازند.
توحیدی
* وضعیت  نگران‌کننده فقر در مناطق محروم  نتیجه عملکرد 8 سال دولت اصلاح‌طلب مورد حمایت روزنامه‌های زنجیره‌ای چون شرق است. این جماعت چطور حالا تازه از خواب بیدار شده و چنین اظهاراتی می‌کنند؟! در این 8 سال کر و کور بودند؟!
نجفی
* رئیس محترم قوه قضائیه گفتند نباید به کیف‌قاپ و دزد موبایل که امنیت مردم را به خطر می‌اندازد رحم کرد. عرض بنده این است که به دروغ‌افکنان و شایعه‌پراکنان که در پوشش رسانه فعالند هم نباید رحم کرد، چرا که امید و اعتماد مردم را سرقت می‌کنند.
فلاحی
* در سالگرد شهادت سپهبد شهید سردار دلها حاج‌قاسم و ایام 9 دی روز بصیرت قرار داریم. از جوانان عزیز دعوت می‌کنم کتاب «صعود چهل‌ساله» را مطالعه کنند. قطعا با مشاهده  پیشرفت‌های کشورمان احساس عزت و سرفرازی خواهند کرد.
به عنوان مثال به لطف این انقلاب عظیم یازدهمین کشور دنیا در تولید دارو شده‌ایم. امام خامنه‌ای عزیز فرمودند تور دستاوردها راه بیندازید و بگویید نظام اسلامی چه کرده است.
حلمایی
* از دادگاه مطبوعات می‌خواهیم با روزنامه اعتماد که به سردار دل‌ها در آستانه سالگرد شهادت آن عزیز، توهین و افترا زده است برخورد کند. توصیف این روزنامه زنجیره‌ای از سردار دل‌ها به گونه‌ای است که انگار پیاده‌ نظام آمریکای جنایتکار بوده است! این‌قدر هم فهم و درک ندارند که کینه دیرینه و علنی آمریکا از آن عزیز را به یاد بیاورند؛ همان کینه‌ای که به جنایت شامگاه 13 دی ماه 98 انجامید.
9121---0933
* ژنرال روس یوگنی گولیکوف می‌گوید: سردار سلیمانی تنها با 18 نفر از نظامیان سپاه قدس خلبان روس را از دست داعش نجات داد! ما بارها تلاش کردیم که این خلبان را نجات دهیم ولی با یک کشته در عملیات ناموفق برگشتیم. پس از این حادثه بود که مردم روسیه ژنرال سلیمانی را شناختند و قدردان او شدند.
سالمی
* کاش شهید سلیمانی را در زمان حیات بیشتر می‌شناختیم. این شخصیت بزرگ را خیلی زود از دست دادیم. بعضی از وقت‌ها به خودم می‌گویم تو چگونه می‌خواستی او را بشناسی چرا که او از دیده شدن به شدت پرهیز می‌کرد.
4111---0939
* از 100 سال قبل تا سال 57 که انقلاب شد در تمام دوره‌های قاجار و پهلوی سرزمین‌هایی از ایران جدا شد اما چیزی که تمامیت ارضی ایران را بعد از آن تاکنون حفظ کرده ولایت فقیه است.
شفیعی
* با توجه به اینکه تمامی زنجیره‌های تولید، تامین و توزیع مواد غذایی کالاهای اساسی به وزارت جهاد کشاورزی واگذار شده می‌طلبد که مسئولین این وزارتخانه موضوع نظارت بر بازار کالاهای اساسی را جدی بگیرند و برای این کار برنامه مستمر داشته باشند.
علیزاده
* شکست عربستان در جنگ با یمن از این بالاتر که جنبش انصارالله بعد از نزدیک به 7 سال نبرد با ائتلاف سعودی خود را به عنوان بازیگر قدرتمند سیاسی و نظامی به اثبات رساند و ثابت کرد ریشه در تاریخ یمن دارد و قابل حذف یا نادیده گرفته شدن نیست و در هر مذاکره سیاسی باید طرف اصلی مذاکره باشد.
هدایتی
* در آمریکا جایی که از دید برخی خودباختگان، همه چیز «نایس» بود مردم این کشور با افزایش قیمت‌ها و کم شدن توان خرید مواجه شده‌اند و عجیب اینکه فروشگاه‌ها به کالاهای خود برچسب‌های امنیتی چسبانده‌اند. چرا که با تورم بی‌سابقه تعداد دزدان این کشور رو به افزایش است به همین دلیل کارشناسان می‌گویند زنگ خطر مجدد شورش در آمریکا به صدا درآمده است.
میرزاخانی
* برخی از این رسانه‌های معاند چنان دوران ستم‌شاهی را گل و بلبل نشان می‌دهند که گویا کشور هیچ مشکلی در دوران طاغوت نداشته است! اگر این‌گونه بود پس چرا ملت آن‌طور به جان آمد و قیام کرد و نظام سلطنتی را 
سرنگون نمود.
فاطمی اراکی
* از مشی مردمی و نوعدوستانه پزشک متعهد، دکتر بهنام غفارزاده که بیش از 4 هزار عمل رایگان چشم برای نیازمندان انجام داده و حتی عینک به آنها اهدا کرده است تشکر می‌کنم. ای کاش پزشکان و مدیران و همه ما آحاد مردم گذشت این پزشک متعهد از مال دنیا را سرمشق خود قرار دهیم.
زلفعلی
* اینکه 97 درصد داروی مورد نیاز کشور توسط صنایع داروسازی تولید می‌شود باعث افتخار کشور است. ولی چرا برخی داروها مثل فلوفنازین در داروخانه‌ها پیدا نمی‌شود؟!
مویدی
* بانک مرکزی اعلام کرده که برخی از بانک‌ها و موسسات اعتباری نرخ مصوب سود سپرده را مراعات نمی‌کنند. ولی این بانک مرکزی است که باید جلوی اقدام غیرقانونی آنها بایستد.
رجبی
* سیستم‌های سیگنالینگ مترو مربوط به 20 سال پیش است و زمانی هم که نصب شده‌اند به دلیل خرید از قبل از زمان خود عقب‌تر بوده و چنانچه به روز نشوند احتمال تکرار حوادثی مانند تصادف مترو خط کرج وجود دارد.
کرامت
* برای پرداخت دو میلیون و 500 هزار تومان مستمری ماهیانه به ایثارگران بررسی‌های زیادی می‌کنند که فرد ایثارگر حقوق‌بگیر جای دیگری نباشد. آیا همین حساسیت نباید برای بعضی مدیران که از چند جا حقوق و مزایا می‌گیرند وجود داشته باشد؟
1258---0938
* از رئیس‌جمهور محترم و وزیر میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی درخواست می‌کنم نسبت به همسان‌سازی حقوق این وزارتخانه با دیگر وزارتخانه‌ها و نهادهای دیگر اهتمام ورزند تا کارکنان این وزارت از بی‌سروسامانی نجات یابند.
1758---0935