کد خبر: ۲۳۳۲۵
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۳

انعقاد تفاهم‌نامه همكاري ميان سازمان حج، بسيج و ستاد بازسازي عتبات

تفاهم‌نامه همكاري ميان سازمان حج و زيارت با سازمان بسيج مستضعفين و ستاد بازسازي عتبات به امضا رسيد.


به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني حج، استفاده بهينه و هم‌افزايي ظرفيت‌هاي موجود در سازمان حج و زيارت و سازمان بسيج مستضعفين در راستاي بهبود ارائه خدمات به زائران عتبات به‌ويژه در ايام خاص مانند ايام اربعين حسيني(ع)، انتقال فرهنگ ماندگار و پرنفوذ دفاع مقدس در عرصه سفرهاي زيارتي عتبات و توسعه اين فرهنگ و بهره‌گيري از ظرفيت‌هاي كاروان راهيان نور در راستاي ارائه خدمات به زائران عتبات از جمله موضوعات اين تفاهم‌نامه است.
اين گزارش حاكي است فرهنگ‌سازي و اطلاع‌رساني به زائران عتبات در حوزه اقدامات صورت گرفته در جهت بازسازي اعتاب مقدسه و اطلاع‌رساني در جهت هدايت و جذب نذورات مردمي در مسير بازسازي عتبات از موضوعات اصلي تفاهم‌نامه ميان سازمان حج و زيارت و ستاد بازسازي عتبات به شمار می‌رود.
مراسم امضاي تفاهم‌نامه همكاري ميان سازمان حج و زيارت و سازمان بسيج مستضعفين و ستاد بازسازي عتبات پيش از ظهر دیروز با حضور مهندس اوحدي، سردار علي فضلي جانشين سازمان بسيج مستضعفين و سردار يعقوب سليماني رئيس سازمان اردويي راهيان نور و گردشگري بسيج و مهندس پلارك رئيس ستاد بازسازي عتبات و با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.