kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۳۱۰۵
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۶

لاف‌زنی مقامات رژیم صهیونیستی درباره حمله به ایران سوژه طنز رسانه‌های اسرائیلی شد

شبکه صهیونیستی «کان» در برنامه طنز انتقادی، تهدیدات رژیم اشغالگر درباره حمله به ایران و برنامه‌های مسئولان این رژیم برای اجرای چنین حمله‌ای را به سخره گرفت.

این شبکه ساده لوحی و لاف زنی مقامات این رژیم را درباره سهولت حمله هوایی به ایران و بازگشت جنگنده‌ها به فلسطین اشغالی پس از اجرای عملیات علیه برخی نقاط مشخص شده را تمسخر کرد. در این برنامه طنز یکی از طنزپردازان درباره واکنش ایران به حملات رژیم صهیونیستی سوال می‌پرسد. طنزپرداز دیگری می‌گوید پیش بینی این را هم کرده‌ایم. پیش‌بینی می‌کنیم پس از حمله ما، ایران فورا حمله موشکی کند.او سپس در ادامه نقشه سرزمین‌های اشغالی را نشان می‌دهد که در آن تعداد زیادی نقاط قرمز به عنوان اهدافی که ایران آن‌ها را هدف قرار خواهد داد مشخص شده است و می‌گوید: علاوه بر این حزب الله نیز موشک‌هایی به این اهداف شلیک خواهد کرد. حماس نیز باران موشک‌های خود را بر سر این مناطق می‌ریزد. این طنزپرداز درباره میزان خسارات ناشی از حملات موشکی ایران، حزب الله و حماس، با نشان دادن یک نقطه فرضی روی نقشه گفت: یک منزل در اینجا قرار دارد که آسیبی نمی‌بیند و تعداد اندکی از مردم زنده می‌مانند. طنزپرداز در پاسخ به این پرسش که با این حال باز هم باید به نیروی هوایی بگوییم برای این حمله آماده باشد؟ گفت: بله، چون اینگونه «کار ما تمام است».گزارش‌ها در هفته‌های اخیر نشان داده است که ارتش رژیم صهیونیستی برای مقابله با ایران آماده نیست. همچنین چندی پیش ایهود باراک، نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی با انتقاد از رویکرد نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مورد ایران و آمریکا، ادعا‌های اخیر علیه تهران را لفاظی‌های تو خالی خواند.
ایما مدیا فیلم حمله شبیه‌سازی شده به تاسیسات اتمی رژیم صهیونیستی را منتشر کرد
ایما مدیا رسانه دستاوردهای نظامی ایران فیلم حمله شبیه سازی شده به مرکز توسعه تسلیحات کشتار جمعی رژیم صهیونیستی (دیمونا) در مرحله نهایی رزمایش پیامبر اعظم 17 را منتشر کرد.
در تصاویر اولیه‌ از این بخش از رزمایش، نقطه‌زنی موشک‌ها و پهپادهای سپاه به نمایش گذاشته شد اما اخیراً ایما مدیا فیلم‌ باکیفیتی از این رزمایش منتشر شده کرده که قدرت نقطه‌زنی و دقت در اصابت به هدف موشک‌های و پهپادهای سپاه را به‌خوبی نشان می‌دهد. در این فیلم که لحظه اصابت پهپاد انتحاری شاهد136 به برج خنک‌سازی رآکتور دیمونا و سر جنگی هدایت‌شونده موشک‌های بالستیک سپاه به هدف به نمایش درآمده، آن‌طور که مشخص است سر جنگی موشک‌های سپاه در فاز پایانی حرکت خود به سرعت مافوق‌صوت دست پیدا می‌کنند.
ارتش رژیم صهیونیستی نظاره‌گر آزمایش موشک‌های سپاه بود
یک وبگاه نزدیک به نهادهای جاسوسی رژیم صهیونیستی نوشت که ایرانی‌ها در رزمایش اخیر خود انواع سناریوهای مختلف از جمله پرتاب انواع موشک و استفاده از سامانه دفاع موشکی سوم خرداد را تمرین کردند. دبکا فایل در مطلبی در زمینه برگزاری رزمایش «پیامبر اعظم -۱۷» با اشاره به اینکه ارتش اسرائیل نظاره‌گر این رزمایش از جمله آزمایش موشک‌های بالستیک بوده است نوشت: یگان‌های زمینی، هوافضا، موشکی و دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در رزمایش پیامبراعظم- شرکت داشتند و سپاه در این رزمایش اتکا به موشک‌های ضدهوایی سوم خرداد را که متحرک هستند و برد ۵۰۰ کیلومتر دارند، نشان داد. این وبگاه نزدیک به نهادهای جاسوسی رژیم صهیونیستی با اشاره به اینکه فرماندهان سپاه تخمین می‌زنند که این سلاح برای مقابله با هواپیماهای جنگی رادار گریز«اف-۳۵» اسرائیل است، نوشت: ایران در تازه ترین رزمایش خود انواع مختلفی از موشک‌های کروز را پرتاب کرد. در روزهای گذشته نیز یک نشریه صهیونیستی به توان موشکی ایران در این رزمایش اشاره کرده بود. روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست» درگزارشی نوشت: ایران توان موشک‌های خود را به عنوان بخشی از رزمایش «پیامبر اعظم- ۱۷»
نشان داد. به نوشته این روزنامه صهیونیستی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دومین روز از این رزمایش با موشک، پهپاد و سایر تسلیحات تمرین کرد. در این مرحله از رزمایش، موشک های بالستیک زمین به زمین به اهداف از پیش تعیین شده اصابت کردند. این روزنامه صهیونیستی همچنین با اشاره به سخنان مقامات نظامی کشورمان نوشت که در این رزمایش اهداف شناور دشمن فرضی که با شلیک موشک‌های زمین به زمین و ساحل به دریا منهدم شده‌اند، شبیه‌سازی شده است.
یوراسیا تایمز: رزمایش موشکی ایران
سیگنالی قوی به تل‌آویو
و متحدانش بود
وبگاه «یوراسیا تایمز» در مطلبی در زمینه برگزاری رزمایش «پیامبر اعظم-۱۷» نوشت، ایران با این رزمایش سیگنال محکمی به تل‌آویو و متحدانش ارسال کرد. به گزارش فارس، «یوراسیا تایمز» روز یکشنبه نوشت، در بحبوحه افزایش تنش‌ها، ایران سیگنال بسیار قوی به اسرائیل و متحدانش ارسال کرده است. در حالیکه تل‌آویو مدعی حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران است، تهران نیز خود را متعهد به پاسخگویی نشان می‌دهد.