مدیرعامل مخابرات استان:
خواستههای بازنشستگان مخابرات در چهارمحال و بختیاری قانونی است
جمع زیادی از بازنشستگان شرکت مخابرات منطقه چهارمحال و بختیاری در محوطه و سالن مخابرات مرکزی خیابان یاسر شهرکرد گردهمایی اعتراضی مسالمتآمیز برگزار کردند.
شهرکرد- خبرنگارکیهان:
آنان اجرای کامل آییننامه اجرایی شرکت مخابرات و پرداخت به موقع هزینههای پزشکی و دندانپزشکی و سرانههای رفاهی و ورزشی و... را از جمله اهم خواستههای خود برشمردند.
هومان محمودی مدیر عامل شرکت مخابرات منطقه چهارمحال و بختیاری در جمع بازنشستگان حضور یافت و خطاب به آنان گفت: خواستههای شما قانونی است و به صورت مکتوب برای بررسی و اتخاذ هرگونه تصمیم به مدیر عامل شرکت مخابرات ایران اعلام میشود.