kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۲۵۵۲
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۸
استاندار:

مانع جدي براي حل مشکلات در چهارمحال و بختیاری وجود ندارد

استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه مانع جدي براي حل مشکلات وجود ندارد، گفت: بايد مشکلات توسط مديران استاني و شهرستاني در اسرع وقت منعکس شود تا بتوان از طريق مسئولان کشوري پيگيري کرد.

 

شهرکرد- خبرنگار کیهان:

غلامعلي حيدري سودجانی در شوراي اداري شهرستان اردل به هدف از سفرهای خود به شهرستان‌های استان اشاره و اظهار کرد: در بازديدهاي ميداني از پروژه‌هاي نيمه‌تمام ديدن کرده و همچنين مسائل و مشکلات شهرستان‌ها احصا خواهد شد.
استاندار افزود: همچنين در سرکشي از شهرستان‌ها پيشرفت فيزيکي برنامه سال ۱۴۰۰ مورد بررسي قرار مي‌گيرد اما متاسفانه با گذشت ۹ ماه از سال اين برنامه پيشرفت چنداني در استان نداشته است و بايد اجراي برنامه در اولويت مديران قرار گيرد.
حيدري سودجانی با اشاره به تفاهم‌نامه منعقد شده مابين بنياد علوي و استانداري چهارمحال و بختياري براي اجراي پروژه‌هاي محروميت‌زدايي در شهرستان اردل، بيان کرد: اين تفاهم‌نامه مي‌تواند بخشي از محروميت را در شهرستان اردل کاهش دهد، بايد موانع اجراي اين تفاهم‌نامه در اسرع وقت برطرف شود.
استاندار چهارمحال و بختياري عنوان کرد: تعدادي پروژه نيمه‌تمام و داراي اولويت براي سفر رياست جمهوري به استان در آينده‌اي نزديک در نظر گرفته شده است و پروژه‌هاي داراي اولويت در بسته سفر گنجانده شود تا بتوان از اين سفر به نفع مردم استفاده کرد و پروژه‌هاي نيمه‌تمام جان تازه‌اي بگيرد.