kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۲۵۵۱
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۸
فرمانده سپاه کربلای مازندران خبر داد:

انهدام باند بین‌المللی مشروبات الکلی و سلاح‌های جنگی در مازندران

از یک باند بین المللی مشروبات الکلی و سلاح‌های شکاری و جنگی مقدار 15 هزار شیشه و قوطی مشروبات الکلی، 8 خودروی سواری به تهران 43 قبضه سلاح شکاری و جنگی کشف شد و 13 نفر از اعضای این باند دستگیر شدند.

 

ساری- خبرنگار کیهان:

سردار سیاوش مسلمی با بیان این مطلب گفت: اشراف اطلاعاتی و رصد بسیار هوشمندانه همکاران ما در سازمان اطلاعات سپاه، منجر به شناسایی و متلاشی‌شدن باند بزرگ بین‌المللی توزیع مشروبات الکلی و سلاح‌های غیرمجاز شکاری و جنگی شد. وی با بیان اینکه این اقدامات بیانگر اشراف اطلاعاتی است که امنیت پایدار را برای مردم به دنبال دارد، افزود: در این عملیات ارزشمند که توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در مجموعه سپاه صورت گرفته مجموعا ۱۳ نفر دستگیر شدند که ۸ خودروی سواری، ۱۵ هزار شیشه و قوطی مشروبات الکلی به همراه ۴۳ قبضه سلاح شکاری و جنگی از این باند کشف شد.
فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه برای ادامه شناسایی افراد، در حال رصد و پایش اعضای این باند هستیم، خاطرنشان کرد: ارزش ریالی سلاح‌ها و مشروبات الکلی کشف شده ۲۰ میلیارد تومان است.
وی یادآور شد: سرشاخه‌های این باند بین‌المللی با شناسایی‌هایی که صورت گرفته در کشورهای همسایه و چندین استان کشور نیز فعال بوده‌اند.