kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۱۶۸۲
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۹

تولید مجموعه مستندی درباره‌‌ جریان‌های فکری رایج در فضای مجازی(اخبار ادبی و هنری)

 

مجموعه مستند «خانه در خیابان» تولید جدید موسسه‌ فرهنگی هنری اندیشه‌ شهید آوینی است که بنا دارد در 13 قسمت 45‌ دقیقه‌ای طی بررسی آسیب‌های شبکه‌های اجتماعی و نگاه مبالغه‌آمیز موجود در معرفی پدیده‌های مصرفی، به‌دنبال راهکاری قابل تأمل برای خروجی نگاه مخاطب باشد.
در این مجموعه مستند به مباحثی هم‌چون لاغری و تناسب‌اندام، شرط‌بندی و قمار، تبلیغات در فضای مجازی، و... پرداخته می‌شود. اولین قسمت این مجموعه با رویکرد بررسی تأثیر اینفلوئنسرهای غذا در اینستاگرام نسبت به کیفیت تغذیه‌ افراد در حال ساخت است.
اسماعیل حاجی‌حیدری کارگردان و تهیه‌کننده‌ مجموعه مستند «خانه در خیابان» گفت: در هر قسمت این مجموعه از طریق یک راوی، به‌دنبال تشریح موقعیت حاکم بر فضای مجازی و بروز ناهنجاری‌ها در میان انواع تبلیغات هستیم. این مستند خیلی مستقیم وارد همان فضایی می‌شود که قصد بررسی، تحلیل و نقد آن را دارد و سعی کردیم بی‌واسطه و از طریق یکی از افراد درگیر با ماجرا به توصیف احوالات و شرایط موجود در این فضا بپردازیم.