کارگزار ۶۳۰ میلیارد تومانی برای باشگاه پرسپولیس
باشگاه پرسپولیس با گذشت هشت هفته از رقابتهای لیگ برتر بالاخره کارگزار خود را معرفی
کرد.
باشگاه پرسپولیس بعد از برگزاری مزایده که منجر به نتیجه نشد و انجام مراحل قانونی ترک تشریفات، مذاکرات خود را با شرکتهای مختلفی آغاز کرد که در نهایت توافق نهایی با یک شرکت حاصل شد و قرارداد کارگزاری با آنها منعقد گردید.
سید مجید صدری، رئیسهیئت مدیره و سرپرست باشگاه پرسپولیس و مدیرعامل شرکت طرف قرارداد با پرسپولیس صبح دیروز نسبت به امضای قرارداد و تبادل اسناد به عنوان آغاز رسمی این فعالیت و همکاری اقدام کردند.طبق اعلام سایت باشگاه پرسپولیس، ارزش کلی این قرارداد برای سال اول بالغ بر ۶۳۰ میلیارد تومان خواهد بود که در چند بخش دیده شده است و متفاوت با بعضی فضاسازیهای صورت گرفته است.
بنابر اعلام سید مجید صدری در جریان کنفرانس خبری و رونمایی از کارگزار که به صورت زنده از یوتیوب و اینستاگرام پخش شد ارزش کف این قرارداد برای بخش شبکههای مجازی اجتماعی، تبلیغات روی پیراهن و فضای مجازی بالغ بر ۲۲۰ میلیارد تومان، در بخش تبلیغات محیطی در بازیهای خانگی با توجه به تعداد بازیهای باقیمانده ۱۱۰ میلیارد تومان و برای حق پخش تلویزیونی در صورت توافق و فراهم شدن شرایط ۳۰۰ میلیارد تومان خواهد بود.
این قرارداد برای مدت سه سال تنظیم شد و حداقل افزایش عدد کف در هر سال برای تمام بخشها ۲۰ درصد خواهد بود.