kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۰۷۶۱
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۸

کیهان و خوانندگان

 

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
سامانه پیام کوتاه 30002323

* دستور رئیس‌ جمهور محترم برای برکناری مدیران نجومی سبب امیدواری شده است. از ایشان تشکر می‌کنیم. شایسته است درباره سایر غارتگران بیت‌المال نیز اینچنین برخورد شود. معلوم نیست طی 8 سال گذشته دولت قبل چه بلایی بر سر ملت و ثروت ملی آورده است. از قوه قضائیه با شهامتی که در آقای اژه‌ای وجود دارد، مردم انتظار دارند هر چه سریع‌تر به این موارد رسیدگی کنند و سزای حرامخواران را کف دستشان بگذارند.
علی‌مردان
* رئیس حراست شرکت دولتی پتروشیمی امیرکبیر ماهانه 84 میلیون تومان حقوق دریافت می‌کرده است! این از مصادیق سرقت‌های قانونی است. از سازمان برنامه و بودجه نیز درخواست می‌شود نسبت به پالایش این نحو پرداخت‌های حرام اهتمام ورزند.
ابوالقاسمی
* قابل توجه نجومی بگیران! پاسدار شهید ذبیح‌الله عالی که در سال 1362 به درجه رفیع شهادت رسید و در سال 72 پیکر مطهرش برگشت طی نامه‌ای از کارگزینی سپاه ساری درخواست می‌کند ماهیانه مبلغ دو هزار تومان از حقوقش را کسر نمایند! (حقوق سپاه هم تا سال 63 پایه 2 هزار و متأهل 2800 تومان بود!) از استانداران انتظار می‌رود تندیس این قهرمان شهید را در میادین اصلی شهر نصب کنند تا بلکه زیاده‌خواهان، از این عزیزان خجالت بکشند.
نیک‌بین
* تا مانع‌زدایی‌ها در بخش تولید صورت نگیرد پیشرفتی هم حاصل نمی‌شود و در نتیجه اقتصاد کشور هم بهبود نمی‌یابد. از رئیس‌جمهور محترم انتظار می‌رود با کوتاه کردن زمینه‌ها و دست‌های ناپاک و اخلاگر، زمینه رشد و پیشرفت تولید را در دستور کار قرار دهند و نسبت به برداشتن موانع اهتمام ورزند.
عسگرآبادی
* رسانه‌های کشور بویژه رسانه ملی باید در خصوص خیانت‌های کشور
کره جنوبی به ایران مثل بلوکه کردن پول‌های ما روشنگری بیشتری داشته باشند تا مردم احساس مسئولیت کرده خرید کالاهای کره‌ای را تحریم کنند. با این کار کمک بزرگی به تولید داخلی خواهد شد.
0220---0935
* این روزها مجلس انقلابی دست روی هر مشکل سرطانی می‌گذارد تا آن را جراحی کند عربده‌های یک عده رانت‌خوار شیطان صفت بلند می‌شود. از نمایندگان می‌خواهم به جهاد با قانون‌شکنان ادامه دهند چون دعای ملت قدرشناس پشت سرشان است.
مجتبی گروسی
* کسانی که به مردم عزیز اصفهان و شهرکرد فراخوان اعتراض به کم‌آبی دادند این 8 سال گذشته در کجا بودند که صدای اعتراض خود را به دولت بی‌تدبیر برسانند؟ آیا برنامه این است که با هیاهو درباره مشکلات بر زمین مانده 8 سال گذشته آن دولت مورد حمایتشان، دولت کار و تلاش را به درگیر شدن با حاشیه‌ها وادار سازند و از حل همین مشکلات بازدارند؟ دولتمردان باید بسیار مراقب باشند.
صباحی
* مذاکرات هسته‌ای در مرحله مذاکرات برجام تمام شد. مطرح کردن مجدد «مذاکرات هسته‌ای» به منظور ایجاد فرصت فرار برای متخلف از تعهداتش و انحراف افکار عمومی جهانی از متخلف بودن جریان سلطه و در جایگاه متهم نشاندن ایران است! دستگاه دیپلماسی باید مراقب این شرارت باشد.
2846---0935 و 1817---0935
* همان گروهی که دیروز شعار می‌دادند چرا دولت واکسن نمی‌خرد و وارد نمی‌کند امروز مخالف زدن واکسن شده‌اند. هدف این جماعت فقط ساز مخالف زدن است. یاد فردی افتادم که هندوانه‌ای را دزدیده بود و می‌خورد به او گفتند حرام است نخور جواب داد من کاری به حلال و حرام بودن آن ندارم به خاطر شیرین بودن آن می‌خورم.
7345---0912
* اعلام شده برای دانش‌آموزان بالای 12 سال که بخواهند در مدرسه حضور پیدا کنند زدن واکسن اجباری است ولی مشاهده می‌شود که برخی از دانش‌آموزان واکسن نزده در مدارس حضور یافته‌اند که حتی خانواده آنان نیز برای تزریق واکسن کرونا کاری نکرده‌اند. باید با این موضوع محکم‌تر برخورد کرد تا واکسیناسیون سریع و وسیع مردم توسط دولت جدید به هدر نرود.
6158---0936
* این روزها اصلاح‌طلبان صحبت از ایفای نقش آقای هاشمی توسط حسن روحانی می‌کنند. وقتی آقای روحانی به دلیل سوء مدیریت‌های متعدد و خسارت‌هایی که به کشور وارد کرده از چشم ملت افتاده چگونه می‌تواند جای فرد دیگری را پر کند؟
2770---0912
* فرار به جلو و هیاهوی رژیم غاصب صهیونیست علیه صنعت هسته‌ای کشورمان برای این است که دیگر کشورها فرصت موضع‌گیری علیه تأسیسات اتمی صهیونیست‌ها را پیدا نکنند. مسئولین وزارت خارجه ‌ما باید در هر فرصت ممکن و در تمام دیدارهای بین‌المللی موضوع تأسیسات تسلیحات اتمی اسرائیل را به میان بکشند و این شمشیر را روی سر اسرائیلی‌ها نگه دارند.
0049---0911
* ضد انقلاب‌های خارج از کشور مزدورانی حقیر و بیچاره‌اند، در آن حد از بدبختی که در یک برنامه ماهواره‌ای درصدد توجیه ناتوانی بایدن رئیس‌جمهور آمریکا از کنترل باد روده در یک دیدار رسمی برمی‌آیند!
2770---0912
* برای خرید به فروشگاه لوازم رایانه مراجعه کرده بودم ناگهان صدای پارس پی‌درپی سگ یکی از شهروندان اعصاب و آرامش همه را به هم ریخت. مسئول این آسیب اجتماعی کیست و چرا بساط این سگ‌گردانی‌های مزاحم را جمع نمی‌کنند؟
2604---0902
* آمپول «روفولین 100» تولید داخل در بسته 8 تایی با دفترچه بیمه 29500 تومان است و در بازار آزاد هر یک عدد تا یک میلیون به فروش می‌رسد و افراد نیازمند باید کفش آهنین بپوشند و تمام داروخانه‌ها را زیر پا بگذارند تا آن را پیدا کنند... جالب است که این آمپول تولید داخلی است شرکت تولیدکننده آزاد می‌فروشد یا تولید نمی‌کند؟
بیگی
* رئیس‌جمهور سه ماه پیش دستور واریز حقوق معوقه فرهنگیان را کلید زدند. دستگاه‌های مربوطه این دستور را اجرایی کنند.
4896---0933
* شرکت ایرانسل حداقل روزی ده پیامک برای مشتریان می‌فرستد ولی متاسفانه اصلا آنتن‌دهی و اینترنت خوبی ندارد.
5241---0912
* سامانه بام بانک ملی در تاریخ 1400/9/2 دچار اختلال شده بود و حیثیت ما در انتقال پول به باد رفت! با خدمات مشتریان تماس گرفتم با تلفن همراه 28 دقیقه معطلی و انتظار به محض برقراری تماس قطع شد! نام این نحو تعامل با مشتریان را چه باید گذاشت؟!
8853---0921
* 20 ماه است نسبت به رای 803 شعبه 8 دیوان از پرونده 210 شعبه یک چرداول ایلام تقاضای اعاده دادرسی و اعمال ماده 477 در خلاف شرع و قانون بودن آن به دادگاه داده‌ام اما هنوز پاسخی از رد یا تایید آن مطلبی به ما ابلاغ نشده است. از رئيس محترم قوه قضائيه تقاضای کمک و مساعدت در این زمینه را دارم.
1817---0935
* طی سه ماه گذشته و همزمان با شروع به کار دولت جدید متاسفانه نان، لبنیات، ماهی، مرغ، تخم‌مرغ و لاستیک و... با افزایش قیمت روبه‌رو شدند یا دست‌هایی در کار است و عمدا به این کار دامن می‌زنند یا برخی تصور می‌کنند که در دوره انتقال مدیران دولت می‌توانند براساس امیال خود قیمت‌ها را افزایش دهند. لازم است دولت همانند ورود برای کاهش قیمت بلیط هواپیما در مورد کالاهای ضروری و خوراکی مردم هم ورود کند و دست‌های نامرئی اخلال در اقتصاد کشور را قطع کند.
3156---0912 و 2842---0910 و 1842---0915
* رئيس هیئت مدیره اتحادیه مرغ‌ تخم‌گذار استان تهران گفته کمبودی در حوزه تولید تخم‌مرغ نداریم ولی 20 درصد مصرف سرانه آن افزایش یافته است. اما من فکر می‌کنم بسیاری از مردم به خاطر گرانی قادر به تهیه گوشت نیستند به سوی مصرف تخم‌مرغ رفته‌اند.
بزمی - تهران