kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۰۷۵۲
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۳
سردار فدوی در اجتماع بزرگ بسیجیان:

دشمن جرأت نمی‌کند در جنگ‌ سخت با ما درگیر شود

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به توان و جایگاه دفاعی ایران در بین قدرت‌های جهانی و توان بازدارندگی کشورمان گفت: دشمنان ضعیف و بزدل ما جرأت نمی‌کنند با جنگ‌ سخت با ما درگیر شود.

 


همزمان با هفته بسیج، اجتماع بزرگ بسیجیان در سراسر کشور برگزار شد. در تهران، این اجتماع با سخنرانی سردار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد.
وی ضمن گرامیداشت هفته بسیج، گفت: با وجود دشمنی دشمنان اسلام، دلدادگان انقلاب اسلامی و بسیجیان در همه صحنه‌ها حتی به قیمت جان خود پای کار بوده‌اند و قدمی پس نکشیده‌اند.
به گزارش مهر، جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه ملت ایران در دفاع مقدس و در عرصه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی، گفت: دشمنان در هیچکدام از خباثت‌هایی که با انقلاب اسلامی داشتند نه تنها موفق نشدند بلکه نمی‌توانند یک مورد را هم علیه ایران اسلامی و حتی جبهه انقلاب اسلامی اعلام کنند که پیروز شده باشند.
سردار فدوی افزود: خداوند متعال در قرآن کریم با صراحت اعلام کرده تنها دو حزب خدا و شیطان وجود دارد و فقط حزب خداست که همواره هم پیروز و هم غالب خواهد بود و هم کیفیت غالب بودن آن را خداوند تضمین کرده است. وی با تاکید بر اینکه وعده الهی محقق می‌شود، گفت: ملت ایران شرایط و شروطی را که خداوند اعلام کرده انجام داده و خداوند به وعده خود عمل کرد و می‌بینیم که دشمنان در جبهه‌های مختلف شکست خورده و این انقلاب اسلامی ایران و جبهه مقاومت اسلامی است که توانسته دشمن را در عرصه‌های مختلف شکست دهد.
جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه پیروزی در عرصه‌های مختلف دست‌یافتنی است، افزود: وقتی کارهای دشوار و سخت همه با پیروزی جبهه حق همراه بوده، در سایر عرصه‌ها هم این پیروزی‌ها می‌تواند تداوم داشته باشد.
سردار فدوی خاطرنشان کرد: نزدیک به ۱۰۰ هزار شهید بسیجی و ۴۰ هزار شهید پاسدار تقدیم راه حق شده و وجود بیش از ۲۰۰ هزار شهید در انقلاب اسلامی موید این است که همه دلدادگان انقلاب اسلامی و انسان‌های متعهد و پاک‌طینت، پای کار بوده‌اند.
وی با اشاره به توان و جایگاه دفاعی ایران در بین قدرت‌های جهانی و توان بازدارندگی کشورمان، تصریح کرد: دشمنان ضعیف و بزدل ما جرات نمی‌کنند با جنگ ‌سخت با ما درگیر شوند و بر همین اساس است که با گذشت سال‌ها از پایان جنگ تحمیلی، دشمن جرات نکرده حتی یک تیر هم به سمت ما شلیک کند، این مهم به دلیل بالا بودن طراز انقلاب اسلامی است.
۳۰۰ گردان مجهز داریم
تشکیل بسیج نوجوانان در سپاه تهران بزرگ
سردار حسن حسن‌زاده، فرمانده سپاه تهران بزرگ نیز در این اجتماع ابراز داشت: بسیج بزرگترین نهاد مردمی و الهی است که به فرمان امام(ره) تشکیل شد که کارگشایی و حلال مشکلات بودن آن بر کسی پوشیده نیست.
وی افزود: توجه ویژه به نسل جوان و نوجوان موجب شده تا بسیج نوجوانان در بسیاری از پایگاه‌های بسیج شکل بگیرد، علاوه بر این در راستای توجه به اسلامی کردن محلات نیز این طرح در تهران به اجرا درآمده و در آینده نزدیک مدیریت محله‌محور را با مطالبه‌گری و توانمند کردن مردم در محلات شاهد خواهیم بود.
فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) ادامه داد: در عرصه آمادگی دفاعی نیز سپاه تهران بزرگ ۳۰۰ گردان آماده و مجهز دارد که تمام این گردان‌ها به تجهیزات حداقلی مجهز شده‌اند و در فراخوان‌های مختلف در میدان حضور می‌یابند؛ در همین رابطه آخرین فراخوان این عزیزان جمعه ۲۱ آبان صورت گرفت.