kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۰۷۱۸
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۷
استاندار خراسان رضوی عنوان داشت

ضرورت افزایش بهره‌وری در حوزه کشاورزی و دامی

استاندار خراسان رضوی یکی از راهبردهای اصلی مدیریت استان در حوزه کشاورزی و دامی را افزایش بهره‌وری دانست و گفت: گره‌ها با تکیه بر توان مردمی قابل باز شدن است.

 

مشهد - خبرنگار کیهان:

یعقوبعلی نظری در نشست با اتحادیه دامداران و مدیران حوزه دام یکی از راهبردهای اصلی مدیریت استان در حوزه کشاورزی و دامی را افزایش بهره‌وری دانست و اظهار کرد: در کنار افزایش ظرفیت، باید بخش خصوصی را به صورت مرحله به مرحله از قید و بند اداری آزاد بکنیم.  
وی ادامه داد: وظیفه دستگاه‌های حاکمیتی در حوزه‌های مختلف از جمله تولیدی و دامی این است که مانع‌زدایی کرده و مسیر را در ادامه تسهیل کنند. 
نظری با اشاره به اینکه هدف مشترک دستگاه‌های حاکمیتی و بخش‌های تولیدی خدمت رسانی به مردم است، خاطرنشان کرد: باید ضمن تسهیل و حمایت از بخش‌های تولیدی به سال‌های آتی هم توجه شود تا برای نسل‌های بعد هم مشکلی از نظر منابع طبیعی ایجاد نشود.  استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه هیچ واحد تولیدی نباید تعطیل بشود، تصریح کرد: دستگاه‌ها و اتحادیه‌های مختلف نباید اجازه بدهند هیچ واحد تولیدی مرتبط به آنها تعطیل بشود. 
وی در همین خصوص بر افزایش ضریب بهره‌وری در حوزه‌های کشاورزی و دامی تاکید کرد و خطاب به دامداران گفت: برای رسیدن به این مهم باید به دنبال راهکارهای نو باشید.