kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۰۶۶۲
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۷

کیهان و خوانندگان



33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
سامانه پیام کوتاه 30002323
* روزنامه‌های زنجیره‌ای طی 8 سال ترک فعل‌های دولت را ندیدند فقط تا توانستند بر ارزش‌های انقلاب تاختند و حالا پس از روی کار آمدن دولت مردمی، ذره‌بین به دست گرفته و سایه به سایه به‌دنبال دولت نوپای سیزدهم پارازیت می‌دهند و قصد تخریب روحیه مردم را دارند. دستگاه قضایی باید با این پادوهای دشمن برخورد کند.
8467---0993
* حجم سنگین شایعات دروغ بر ضد دولت رئیس‌جمهور مردمی و محبوب ملت ایران جناب آقای رئيسی به روشنی نشان می‌دهد که مفسدان اقتصادی داخلی، نجومی‌بگیران و شکست‌خورده‌های سیاسی از سویی و نیز دشمنان کینه‌توز خارجی از سوی دیگر نسبت به موفقیت‌های قریب‌الوقوع این دولت مردمی به شدت مضطرب شده‌اند و احساس خطر می‌کنند.
9805---0923
* اگر قانون شود و هیچ بانکی حق نداشته باشد برای مطالبه طلب خود واحد تولیدی را تعطیل کند قدم بزرگی برای رونق تولید در کشور و کاهش بیکاری برداشته خواهد شد.
1817---0935
* کشور ما با سرمایه‌های خدادادی فراوان، مردمانی متدین و فهیم و رهبری حکیم و فرزانه مهد علم و ایمان و دانشمندان فرهیخته است و نباید در حل مسائل و مشکلات درمانده شود. امیدواریم دولت مردمی گره‌های مشکلات را یکی پس از دیگری باز کند و کشوری نمونه از حیث علم و پیشرفت در منطقه بسازد.
1258---0938 و 2846---0935
* رژیم صهیونیستی هر از گاهی عرض اندام و گستاخانه ایران مقتدر اسلامی را تهدید می‌کند و ما هم سخن سیدحسن نصرا... را تکرار می‌کنیم که به خدا قسم اسرائیل سست‌تر از خانه عنکبوت است. این رژیم جعلی رو به سقوط است و این عربده‌ها، فریاد‌های هنگام سقوط رژیم صهیونیستی است.
6263---0938
* غرب‌گرایانی که با حرف و عملکردشان برعکس مرام شهدا قدم برمی‌دارند و مردم را نگران آینده می‌کنند بدانند تا قیامت مورد لعن و نفرین آیندگان قرار خواهند گرفت.
2745---0912
* با توجه به لو رفتن چندین باره اطلاعات مراکز هسته‌ای کشورمان از سوی آژانس بین‌المللی کاش دیگر به امثال گروسی اجازه ورود به کشور داده نمی‌شد تا تداوم تحویل این اطلاعات به رژیم جعلی اسرائیل را شاهد نباشیم.
2846---0935 و 6960---0966
* اجتماعات مردم اصفهان در اعتراض به بی‌آبی حاصل بی‌توجهی‌های صورت گرفته در دولت گذشته است که امروز خودش را نشان می‌دهد. ضد انقلاب هم به‌دنبال بهره‌برداری از این اعتراض‌های مردمی است همه باید هوشیار باشیم و بهانه به دست دشمنان ندهیم.
3107---0902
* ایران بارها در برابر آژانس انرژی اتمی صداقت خود را به اثبات رسانده و فراتر از ان‌پی‌تی با آژانس همکاری کرده است اما متاسفانه آژانس بارها با اعزام جاسوس تحت عنوان بازرس به ما خیانت کرده و بارها اطلاعات فنی و نام دانشمندان ما را به صهیونیست‌ها داده است، اطلاعاتی که به وسیله آنها برخی از دانشمندان ما را هم ترور کردند. آیا باز هم به ایران آمده‌اند تا چیزی دستگیرشان شود و از ایران بروند و باز هم به خیانت خود ادامه دهند؟
2784---0930
* رئيس پیشین بانک مرکزی اگر درخصوص خودرو حرف نزند و مصاحبه نکند کمک بزرگی به آرامش فضای عمومی جامعه کرده است. مردم فراموش نکرده‌اند که در دولت گذشته چگونه چندین هزار خودرو را دپو کرده بودند و تحویل خریداران نمی‌دادند.
5424---0922
* وقتی مسئولین امر دورکاری دستگاه‌های دولتی را لغو می‌کنند باید خدمات عمومی شهری مانند حمل و نقل را افزایش دهند تا از ازدحام مسافر در مترو و اتوبوس‌های شرکت واحد جلوگیری بشود؟
0701---0935
* در هیچ کشوری اختلاف بین کف و سقف حقوق کارمندان بیش از 7 برابر نیست. متاسفانه در طول سالیان گذشته اختلاف کف و سقف حقوق در ایران بیش از ده برابر شد. طوری که حضرت آقا در جلسه هیئت دولت قبل به این نقیصه اشاره کردند. امید است هرچه سریع‌تر به این ظلم فاحش خاتمه داده شود. اگرچه این کار به منزله جنگ با اژدهاست!
دولابی
* چندین سال است که در خیابان کهنوجی شهرک نفت واقع در منطقه یک اجازه برقراری یک «سه‌شنبه بازار» داده می‌شود و با توجه به کم‌تردد بودن خیابان مذکور هیچ مشکلی برای رفت و آمد ساکنان و دیگر مردم ایجاد نمی‌شود. افرادی که اجازه فعالیت در این بازار موقت را پیدا می‌کنند اغلب از طبقات مستضعف و کم‌درآمد هستند. اخیرا شهرداری منطقه از برقراری این بازار یک روز در هفته جلوگیری کرده است. با توجه به رویکرد شناخته شده شهردار جدید تهران جناب آقای دکتر زاکانی در حمایت از محرومان خوب است در این ممانعت تجدیدنظر شود.
2522----021
* از مجلس شورای اسلامی درخواست می‌شود در اصلاح صدور مجوزهای کسب‌وکار برای وکالت این تبعیض را از تهران بردارند و تهران نیز همانند سایر شهرها حداکثر 50 سال باشد. در حال حاضر تهران را 10 سال کمتر از سایر شهرها قرار داده‌اند.
محتشم - تهران
* شهرک شریعتی در جنوب تهران با جمعیت بیش از ده هزار نفر فاقد میدان تره‌بار وابسته به شهرداری است. ساکنین بالاجبار مواد غذایی و میوه را با قیمت بالا از مغازه‌ها تهیه می‌کنند. از مسئولین محترم شهرداری منطقه تقاضای رسیدگی داریم.
8132---0936
* آقای رئيسی ریاست محترم جمهوری زمانی که مسئولیت آستان قدس رضوی را برعهده داشتند با اهدای زمین 5 هکتاری در ابتدای بلوار حر در شرق مشهد برای احداث بیمارستان موافقت کردند. حال که رئیس‌جمهور شده‌اند تقاضا داریم دستور بدهند این پروژه هرچه زودتر تکمیل شود و به بهره‌برداری برسد.
6158---0936
* مدارس آموزش و پرورش هرساله مبلغی را به عنوان بیمه از والدین دانش‌آموزان دریافت می‌کنند ولی وقتی آسیبی به دانش‌آموز وارد می‌شود تمام درمان‌ها با پوشش بیمه‌ای والدین انجام می‌گیرد و مدرسه هزینه‌ای پرداخت نمی‌کند مسئولین آموزش و پرورش در توجیه دریافت پول بیمه از دانش‌آموزان چه پاسخی دارند بدهند؟
5241---0912
* مسئولین کشور به همان اندازه که به مسئله اقتصاد حساسیت نشان می‌دهند باید نسبت به وضعیت فرهنگی کشور مانند حجاب و عفاف احساس مسئولیت داشته باشند و متوازن جلو بروند.
7294---0990
* برای کاهش پرونده‌ها در قوه قضاییه و تنش‌ها در جامعه، دولت سند زمین‌های کشاورزی فاقد سند را صادر کند و تدابیر لازم را اتخاذ کند تا کسی نتواند ملک یا زمین سنددار را جعل و یا به افراد مختلف بفروشد.
0685---0916
* اداره مخابرات خیابان آزادی تهران مدت 10 روز است که به بهانه کابل برگردانی تلفن‌های ساکنین این منطقه را قطع کرده است. در چنین شرایطی که دانش‌آموزان برای تحصیل از طریق فضای مجازی نیاز به اینترنت دارند مسئولین امر باید احساس مسئولیت بیشتری داشته باشند.
حسینی‌پور- از ساکنین خیابان آزادی