kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۰۶۲۴
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۱

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی



واقعیت را ببینیم
مجتبی نوری: «سی‌ان‌ان آمار خودکشی ژاپن توی ماه گذشته رو منتشر کرد. معلوم‌شده این عدد از کل کشته‌های کرونای سال ۲۰۲۰ هم بیشتره؛ دلیل اکثر موارد هم بیکاری و فشار زندگی است. ژاپن، تحریم و تروریسم اقتصادی ندارد، اما مزدور رسانه‌ای از ایرانِ مظلوم یک جهنم ساخته تا واقعیت غرب و شرق معلوم نشود.»
باید قوی باشیم
آزاده حکیم: «آمریکا از قدرت پهپادی ایران عاجز شده، عده‌ای اما در داخل هراسان از قدرتمند شدن ایران آن را مانع مذاکره با آمریکا و گسترش روابط سیاسی در دنیا می‌دانند! گویا هنوز نمی‌دانند در دنیایی که قوانین سازمان مللش برای سلطه بر جهان بر پایه داروینیسم بنا شده قدرت، حرف اول و آخر را می‌زند.»
چرا ایران برجسته‌ترین چالش آمریکا است؟
عبدالرحیم: «چین اقتصاد آمریکا را به چالش می‌کشد و از تاثیرگذاری اش در جهان می‌کاهد، اما وزیر دفاع آمریکا می‌گوید برجسته‌ترین چالش آمریکا ایران است! درست می‌گوید؛ چین نهایتا یک رقیب اقتصادی قوی است، ولی تا حالا یک سیلی به آمریکا نزده؛ آنکه خوی استکباری آمریکا را لگدمال کرده جمهوری اسلامی ایران است!»
تلاش برای تطهیر ناکارآمدی
ترانه: «جریان اصلاحات که خود منشاء دروغگویی و انتصابات فامیلی است حال با دروغ انتصابات فامیلی قصد تخریب و تضعیف دولت ضد فساد رئیسی را دارد! آقایان اصلاح‌طلب ۸ سال ناکارآمدی و فساد و زد و بند شما به ریاست آقای صبح جمعه، با همچین دروغای کشکی وآبکی از ذهن مردم پاک نمیشه!»
انتقام پدر از دختر

 

 

 


افشین ارجمندی با انتشار این تصویر نوشت: «نیروهای امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی، دختر شهید فادی ابو شخیدم، عامل عملیات شهادت طلبانه را که منجر به هلاکت دو نظامی صهیونیست و زخمی شدن یک تن دیگر شده را به تلافی اقدام پدر، بازداشت کردند.»
چرا اصفهان خشک شد؟
علی شهبازی: «استان اصفهان با اینکه طی 52 سال اخیر کم‌بارش‌تر از 24 استان کشور (رتبه ۲۵بارش) بوده، اما بیشترین و بالاترین بارگذاری صنایع، سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی (رتبه سوم صنایع‌آب‌بر) در این استان انجام شده است.»
عاقبت اعتماد به شیطان!
کاربری نوشت: «به گزارش CNN دولت آمریکا اعلام کرده در حال بررسی بازگرداندن پناهجویان تخلیه شده از افغانستان به این کشور است! این پناهنجویان که ۴۴٪ آنها کودک و در وضعیت بدی در پایگاه‌های نظامی آمریکا محبوس هستند فاقد منابع کافی مانند لباس مناسب برای گذراندن زمستان هستند!»