kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۰۵۸۹
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۴
اقدام ارزشمند مدافع پیشین پرسپولیس

انصاری طلب ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومانی‌ را به خیریه اهدا کرد

محمد انصاری مدافع سابق باشگاه پرسپولیس دست به اقدام خیرخواهانه‌ای زد و تمام مطالبات مالی خود از باشگاه پرسپولیس را به خیریه اهدا کرد.

طبق اعلام محمد انصاری در برنامه یک برنامه تلویزیونی، طلب ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومانی‌ وی از باشگاه پرسپولیس به خیریه پرداخت می‌شود تا این فوتبالیست با اخلاق و بی‌حاشیه اقدام ماندگاری در حوزه فوتبال و ورزش انجام دهد. انصاری از آن دسته مدافعان خوش اخلاق و فنی فوتبال ایران بود که به واسطه عدم همکاری با جریان دلالی به یکباره از سطح اول فوتبال ایران فاصله گرفت. او پس از جدایی از پرسپولیس به مس رفسنجان رفت اما در این تیم نیز دچار مصدومیت شد و نتوانست در ادامه لیگ برای تیم محمد ربیعی به میدان برود.
انصاری چندی قبل نیز به همراه برخی از دوستانش اقدام به راه‌اندازی مدرسه فوتبال رایگان در جنوب شهر تهران نمود. او در مصاحبه خود درباره دلایل راه‌اندازی این مدرسه فوتبال گفت: «مدرسه فوتبالم هم شرایط خوبی دارد و دو سال و نیم و سه سال است که مدرسه فوتبال راه‌اندازی کردیم و خدا را شکر از هیچ جا کمک نگرفتیم و یک سری از دوستان دست به دست هم دادیم. خیلی جاها گفتند می‌خواهیم کمک کنیم. یکی از شعب مدرسه فوتبال ما رایگان است و تعداد زیادی از بچه‌ها می‌آیند. خیلی‌ها ما را بردند و گفتند کمک می‌کنیم و عکس را گرفتند و... من دیگر پشت دستم را داغ کردم که بخواهم پیش کسی بروم. هرکسی می‌خواهد کمک کند و در این کار شریک بشود می‌تواند بیاید و به مدرسه فوتبال شهید ابراهیم‌ هادی کمک کند و ما آغوشمان باز است.»