kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۰۴۷۷
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۵

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
سامانه پیام کوتاه 30002323

* هفته بسیج را به همه بسیجیان دریا دل خصوصا بسیجیان جبهه مقاومت تبریک می‌گویم.
0478---0936
* ایران زمانی عملاً برای آمریکا مثل مستعمره بود. ولی اکنون 43 سال است که مستقل و از زیر یوغ آمریکا خارج شده است. طبیعی است که شیطان بزرگ از ملت رشید ایران عصبانی باشد و به هر دری بزند تا جلوی ایران مقتدر را بگیرد ولی نمی‌تواند، به قول شهید مظلوم بهشتی: ای آمریکا از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر!
9871---0912
* تا چند سال قبل نفوذی‌های عوامل بیگانه با صدها ترفند سعی می‌کردند شناخته و دستگیر نشوند ولی امروزه به صورت آشکار تحت عنوان تبادل اطلاعات علمی فرهنگی خودنمایی و با سفیران بیگانگان سر یک سفره می‌نشینند و از آن هم با افتخار یاد می‌کنند... دستگاههای اطلاعاتی امنیتی رد پای اینها را پیگیری کنند.
2907---0912
* به برکت نفس مسیحایی امام راحل(ره) و خلف صالحش امام خامنه‌ای فلسطین در مدت کوتاهی چنان قدرتمند شد که در برابر رژیم جعلی و غاصب
تا دندان مسلح می‌ایستد و او را وادار به پذیرش خواسته خود می‌کند.
تا پیش از این، چندین کشور عربی ناتوان از مقابله با رژیم کودک‌کش بودند برای همین است که انگلیس خبیث حماس را به تروریسم متهم می‌سازد و تحریم می‌کند. باید فلسطینی‌ها جشن بگیرند که چنین مردان قدرتمندی دارند که رژیم عنکبوتی را به وحشت انداخته‌اند.
2842---0910
* اسرائیل غاصب تمام تلاش و کوشش خودش را معطوف به این موضوع کرده که ایران در برجام تسلیم خواسته‌های آمریکا شود ولی با دست برتری که ایران پیدا کرده باید مقاومت کرد و با قدرت پای منافع ملی کشور ایستاد.
3107---0902
* بسیاری از اندیشمندان معتقدند برای نابودی یک کشور نیاز به لشکرکشی نیست اگر آموزش و پرورش کشوری را تخریب کنی آن کشور را به نابودی سوق داده‌ای. لذا لازم است هم دولت و هم مجلس به بعد آموزشی و تربیتی جامعه اهتمام ویژه‌ای نمایند.
2842---0910 و 1382---0915
* مردم نجیب و انقلابی ایران عزیز! مطمئن باشید که بعد از هر سختی و ناملایمات که خود امتحان الهی است خورشید صبح پیروزی طلوع خواهد کرد. ان‌شاءالله «الیس الصبح بقریب»
5350---0933
* مسئولین فرهنگی و شورای عالی انقلاب فرهنگی پس از چند بار تذکر رهبر معظم انقلاب درباره لزوم تدریس اسناد لانه جاسوسی در کتب درسی دانش‌آموزان و دانشجویان منتظر چه هستند؟
3648---0913 و 3949---0912
* درود بر رئیس‌جمهور سخت‌کوش، پرتلاش، کاری و استثنایی آیت‌الله
دکتر رئیسی که با فراهم کردن امکان واکسیناسیون عمومی جان هزاران نفر را نجات داد و خدا نگذرد از کسانی که با شرطی کردن اقتصاد و معیشت مردم به معاهده‌های ننگین برجام، ‌اف‌ای‌تی‌اف و... باعث مرگ بسیاری از عزیزان‌مان شدند. دستگاه قضایی نباید در برابر قتل این همه افراد در اثر ترک فعل‌های دولت قبل لحظه‌ای درنگ کند باید آنها را احضار، محاکمه و مجازات نمایند تا مرهمی بر دل‌های سوخته ملت باشد.
8896---0905
* گویا قرار است به فضل الهی در قوه قضائیه طرح تحول اساسی به اجراء گذاشته شود. سالیان سال است که در این قوه تلاش‌های زیادی در مبارزه با فساد و قاچاق صورت می‌گیرد ولی نتیجه مطلوب و کاملی به دست نمی‌آید. امیدواریم با اجرای این طرح ریشه‌های فساد خشکانده شود.
6263---0938
* با توجه به بحران آب که واقعیتی غیرقابل انکار است دولت می‌تواند با کمک شهرداری‌ها از آب کلان فاضلاب‌ها برای مصارف غیرخوراکی بهره ببرد. این اقدام تا حد زیادی از فشار مشکل بی‌آبی کشور خواهد کاست. مثلاً در خانه‌سازی‌ها صرفاً استفاده از این آب مجاز باشد.
9527---0913
* چرا رانندگان خط 223 شهرک پارس به میدان رسالت از ساعت 5/30 صبح تا 8 صبح و 5 عصر تا 9 شب و روزهای تعطیل به‌طور کامل حضور ندارند؟! می‌توان گفت که خط در عمل غیرفعال است. پیگیری‌ها هم نتیجه نداده است. امیدوارم مسئولین امر به جای جوابیه‌های تکراری مثل «تذکر داده شد و یا با بررسی‌ها از برنامه‌ زمان‌بندی شده مشکلی مشاهده نشد» اقدام عملی انجام دهند. مردم به‌ویژه بانوان سالخورده و کودکان با مشکل مواجه‌اند. از شهرداری مردمی و اعضای متعهد شورای شهر تهران درخواست می‌شود با اعزام نماینده در زمان‌های یاد شده، مشکلات مسافران این خط را مشاهده نمایند.
1596---0912
* بیش از یک سال است که بازنشسته شده‌ام ولی از پاداش پایان خدمتم خبری نیست. علی‌رغم پیگیری‌ها کسی پاسخگو نیست. با توجه به تورم افسارگسیخته و کاسته شدن از ارزش این پاداش از مسئولین امر درخواست رسیدگی دارم.
خیرآبادی - یک فرهنگی بازنشسته
* از مسئولان راهور ناجا درخواست می‌شود تا با بازنگری در ثبت داده‌ها به دوربین‌های منتهی به کمربندی لاهیجان - رشت (بعد از تالار) درخصوص وضعیت زرد اکثر قریب به اتفاق شهرهای گیلان در تاریخ 1400/4/4 برحسب اعلام سامانه وزارت بهداشت نسبت به جریمه ناحق برخی خودروها آن هم پس از ساعت 6 صبح اصلاحات لازم را به عمل آورند.
لنگرودی
* شاخه کارگری یک حزب دست‌چندم مدعی اصلاح‌طلبی از خواب زمستانی 8 ساله بیدار شده و از رئيس‌جمهور دکتر رئیسی پرسیده: آیا از مشکلات کارگران خبر دارید؟! چرا این سوال را طی 8 سال از دولت محبوب خود نکردند؟! به راستی در 8 سال گذشته کجا بودید؟!
8530---0936
* حذف دفترچه‌های بیمه درمانی تامین اجتماعی بدون ایجاد بسترهای مناسب برای دیجیتالی شدن آن و بدون آموزش‌های لازم بیمه‌شدگان و در حالی که خیلی از درمانگاه‌ها و پزشکان مجهز به اتوماسیون نشده‌اند مشکلات زیادی را برای همه به وجود آورده است. با یک دوراندیشی و کار کارشناسی شده جلوی خیلی از مشکلات را می‌توان گرفت.
2143---0913
* عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی مانند صحبت کردن راننده با تلفن همراه در پشت فرمان یا راهنما نزدن به هنگام گردش به چپ یا راست به خودی خود تاثیر منفی زیادی به‌جا می‌گذارد. سریال‌ها باید حکم آموزش غیرمستقیم را داشته باشند.
6263---0938
* شماره تلفن اعلام شده روابط عمومی دادگستری کشور پاسخگو نیست. تلاش‌های روزانه برای برقراری ارتباط و انعکاس مشکلات و شکایات بی‌نتیجه است. امیدواریم رسیدگی شود.
4394---0903
* مشکلات اقتصادی و معیشتی بیشتر دامنگیر مستاجرین، کارگران و کارمندانی شده که حقوق‌بگیر ثابت هستند. لذا ایجاب می‌کند حمایت‌ها و برنامه‌ها به نفع این قشر و ضعیفان جامعه سوق داده شود.
نوح‌علی عسگرآبادی
* مشکل آب خوزستان با لایروبی، توسعه و تسطیح فاضلاب شهری و نظارت جدی توسط افراد صالح حل خواهد شد.
5107---0913
* چند سال است که سامانه ثنا ایجاد شده اما در بیش از 70 درصد مواقع، استفاده کامل از این سامانه مقدور نیست و باید حتما با صرف وقت زیاد، به دفاتر قضایی مراجعه کنیم.
2914---0990
* در عصر ارتباطات و با توجه به شرایط کرونایی در شهرستان‌ فسای استان فارس برای اعلام قطعی روشنایی تیر چراغ برق باید حضوری به اداره برق بروی و فرم مربوطه را پر کنی تا لامپ آن تیر چراغ برق را تعویض کنند!
1360---0901
* در شهرستان مرند در داخل مرغ‌هایی که بین خرده‌فروشان توزیع می‌شود به‌طور غیرمعمول آب وجود دارد. لازم است مسئولین نظارتی و بازرسی مانع جفا به مردم شوند. حتی خود مرغ‌فروشی‌های خرده نیز به این اذعان دارند.
8902---0914
* برای تنوع در جشن‌های مذهبی لازم است از گروه‌های هنری محلی مناطق مختلف کشور استفاده وافی بشود.
3107---0902
* در بلوار کشاورز سمت راست هتل اسپیناس، یک ساختمان قدیمی خرابه با زمین بسیار بزرگ قرار دارد که روبه‌روی آن داخل بلوار 8 درخت چنار را خشک کردند. شهرداری باید تذکری به صاحب این ملک می‌داد.
5241---0912