kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۰۴۵۱
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۸

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 

معنی عشق

جید بامری با انتشار این تصویر نوشت: «عشق یعنی اینکه پدرشهید مدافع حرم محمودشفیعی و گروه‌های جهادی از تهران بلندشدن و اومدن تو دور افتاده‌ترین و محرومترین نقطه کشور یعنی یکی از روستاهای دلگان سیستان و بلوچستان و برای کودکانش مدرسه‌ای به اسم شهید یوسف اللهی (همون شهیدی که حاج قاسم کنارش دفنه) رو ساختن.»
اقدام عجیب، ضد واکسن‌های آمریکایی
کاربری با انتشار این تصویر نوشت: «گروهی از مسیحیان آمریکاییِ مخالف با واکسن کرونا و سایر پروتکل‌های بهداشتی، اقدام به تولید کارت واکسن خاصی کردند که در آن تاکید شده که فرد دارنده این کارت، توسط حضرت مسیح واکسینه شده و با آنتی بادی‌های «سرور ما عیسی مسیح» محافظت می‌شود!»
تاریخ به روایت تصویر


جودکی با انتشار این تصویر نوشت: «یک انگلیسی روی دوش چهار مرد ایرانی! ملتی که تاریخ و گذشته خود را نداند محکوم به تکرار آن است. تصویر مربوط به دوران استعمار ایران توسط انگلیس- خلیج‌فارس جنوب.»
توافق موقت چیست؟
براتی: «توافق موقت یا برجام منفی طراحی آمریکا برای نگهداشتن ایران در مسیر مذاکره است. آمریکا دو هدف دارد یکی پاک کردن گذشته بدون پرداخت هزینه آن و دوم حفظ حساسیت جامعه ایران نسبت به مذاکره و توافق.»
اجتماعی که برای اصلاح‌طلبان منفعت نداشت
محمد: «سکانس اول BBC:و شبکه‌های معاند قبلاً کوچکترین اعتراض را با آب وتاب و مکرر پوشش می‌داد اما برای اجتماع کشاورزان اصفهانی خیر! سکانس دوم: روزنامه‌های اصلاح‌طلب بر خلاف بقیه روزنامه‌ها کلا این اجتماع را در صفحه اول سانسور کردند! نتیجه گیری: آیا براتون منفعت نداشته که پوشش ندادید؟»