kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۰۳۹۹
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۷

اهدای پرچم حرم حضرت معصومه(س) به نیروی دریایی سپاه پاسداران

تولیت حرم مطهر حضرت معصومه‌(س) به پاس افتخارآفرینی رزمندگان نیروی دریایی سپاه در مواجهه با تروریست‌های آمریکای در دریای عمان پرچم حرم مطهر کریمه اهل بیت را به فرمانده آن نیرو اهدا کرد.

 

قم- خبرنگار کیهان‌:

در این مراسم که جمعی از طلاب و فضلای نخبه حوزه علمیه قم حضور داشتند آیت‌الله سید محمد سعیدی با اهداء پرچم مبارک حرم مطهر حضرت معصومه(س) به دریادار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه از عملیات غرورآفرین رزمندگان نیروی دریایی سپاه با نام «ربیع‌الاول» در دریای عمان تجلیل کرد.
آیت‌الله سعیدی تولیت آستان مقدس حرم مطهر فاطمه معصومه‌(س) در سخنانی گفت: برای ما طلاب و روحانیون که هر روز آموزه‌های دین خدا را مباحثه می‌کنیم، مایه افتخار و عزتمندی است که رزمندگان دریادل و غیور نیروی دریایی سپاه اینگونه در مقابل جبهه کفر و استکبار با صلابت ایستادگی می‌کنند.
وی افزود: بنده به نمایندگی از همه طلاب و روحانیون، بازوی تک‌تک رزمندگان و فرمانده شجاع و ولایتمدار آن را می‌بوسم و به این بوسه افتخار می‌کنم.  در ادامه دریادار تنگسیری هم با تشکر از ابراز لطف جامعه دینی و طلاب حوزه علمیه قم که مایه فخر جهان اسلام هستند افزود: در این عملیات غرورآفرین و تمامی عملیات‌های دیگر، ما با توکل به خداوند متعال و توسل به ائمه معصومین‌(سلام‌الله علیهم اجمعین) انجام وظیفه می‌کنیم.