kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۰۳۲۱
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۷

کیهان و خوانندگان

 

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
سامانه پیام کوتاه 30002323

* آن کسانی که در دولت اصلاحات آن خسارت سنگین را در قرارداد گازی کرسنت به کشور زدند حق این است که امروز در دادگاه صالح محاکمه شده و به مجازات برسند، حق مردم باید از گلوی رشوه‌گیرندگان این قرارداد بیرون کشیده شود ولی متأسفانه این افراد در دولت آقای روحانی به آلاف و الوف رسیدند.
قنبرپور
* واقعاً عجیب است اصلاح‌طلبانی که پایه‌گذار فامیل‌سالاری به جای شایسته‌سالاری در دولت بوده‌اند و در این کار خلاف حد و مرز هم نمی‌شناختند امروز نگران وجود این پدیده در کشور شده‌اند!
6405---0918
* افرادی را می‌شناسیم که 8 سال با دولت مدعی تدبیر کشور را به ویرانه تبدیل کرده و تحویل دکتر رئیسی مظلوم داده‌اند و حالا طلبکار هم هستند! خدا نگذرد از آن‌ها؟!
0084---0911
* در گذشته کاسب دوره‌گردی در محل ما بود که مرغ می‌فروخت. یکی گفت این مرغ شما 30 تومان قیمت دارد. فروشنده گفت نه نمی‌دهم 20 تومان قیمت دارد! بالاخره نتوانستند به او بفهمانند که 30 تومان بیشتر از 20 تومان است! حال حکایت کدخداپرستان داخلی ماست. آمریکا اعلام می‌کند که دستش در برابر ایران خالی است ولی اینها می‌گویند نه شما قدرتمندید... با یک دکمه هم می‌توانید همه دار و ندار ایران را نابود کنید!
8902---0914 و 2842---0910
* به آنهایی که هنوز امیدشان به آمریکا این شیر بی‌یال و دم و اشکم است و در عین حال از کیسه جمهوری اسلامی ارتزاق می‌کنند متذکر می‌شوم غیرت به خرج دهند (البته اگر دارند) و صفحه 11 ستون ایران در رسانه‌های جهان را مطالعه کنند و ببینند که دشمنان این نظام و در رأس آنها غرب وحشی و آمریکا به آخر خط رسیده‌اند. قلم به مزدان روزنامه‌های زنجیره‌ای به خود آیند و دست از وطن‌فروشی بردارند. به قول معروف جایی که عقاب پر بریزد، از پشه لاغری چه خیزد!
شکیب
* چرا کاسبان برجام درباره خفت و خواری که توسط نیروی دریایی سپاه در آبهای آزاد دریای عمان به آمریکایی‌ها تحمیل شد سکوت کرده‌اند و چیزی نمی‌گویند؟
4958---0916
* روی آوردن آمریکایی‌ها به داعش و دزدان دریایی به خاطر این است که هیچ کشوری حاضر به ریسک‌پذیری در اجرای دستورهای آمریکا نیست و این موضوع عجز آمریکا و آمریکایی‌ها را نشان می‌دهد.
8857---0994
* دست و بازوی دریادلان و سربازان خلیج همیشه فارس
پاسداران جان برکف را که قد و قامت ایران و ایرانی را تا کهکشان بالا بردند و پوزه شیطان بزرگ را به خاک مالیدند می‌بوسم.
5428---0912
* یک زمانی آمریکایی‌ها هواپیمای مسافربری ما را روی آب‌های
خلیج فارس ساقط می‌کردند ولی به یاری خداوند به اقتدار و قدرتی رسیده‌ایم که در دورترین نقاط دریا به صورت دشمن سیلی می‌زنیم.
0811---0914
* یک نماینده مجلس اخیراً در اظهاراتی عجیب گفته است: مردم از افزایش روزافزون تنش در رابطه با جهان ناراحت و کلافه هستند! نماینده حق نقد و اظهار نظر دارد اما حق نشر اکاذیب و تشویش افکار عمومی را ندارد. باید با چنین نمایندگانی برخورد شود. کجا نظام ما در تعارض با جهان است. اگر منظورشان از جهان، آمریکا و سه کشور اروپایی است که آن‌ها از ابتدای انقلاب اسلامی قصد براندازی این نظام را داشته‌اند. شما از تعامل ذلت‌بار 8 سال دولت قبل با این جهانخواران چه بهره‌ای برده‌اید که باز دعوت بر آن می‌کنید؟!
نیک‌نام
* دولت برخورد قاطع با واکسن‌نزده‌ها را شروع کند به خاطر سلامت جامعه نباید کوتاه بیاید. محدودیت برای کارمندان می‌تواند شروع این کار باشد.
0220---0935
* خدا را شکر باران این رحمت الهی باریدن گرفته و همگی خوشحال هستیم. در این بین دولت و مردم به فکر شهروندانی باشند که با رسیدن فصل سرما به دلیل فشار تورم و گرانی زندگی سختی دارند ولی آبروداری می‌کنند. مبادا با کوتاهی و بی‌توجهی به اقشار محروم جامعه نعمت و رحمت الهی به نقمت تبدیل شود.
2914---0990
* کارت عابر صادرات دارم. هر بار که از کارت استفاده می‌کنم دوبار پیام می‌آید. به بانک شعبه تهرانسر مراجعه کردم گفتند چیزی نیست برای ما هم سه بار می‌آید!
نظری
* هر از چند گاه موجی از گرانی مردم بویژه قشر حقوق‌بگیر جامعه را تحت فشار قرار می‌دهد و زندگی را سخت می‌کند. از همه دلسوزان نظام در قدرت تقاضا داریم با هم‌اندیشی مشکل گرانی و تورم را حل بکنند و آرامش را به جامعه برگردانند.
6263---0938
* حدود 4 ماه قبل در جاده نکای مازندران در بیابان خودروی شخصی‌ام واژگون شد. نه با کسی برخورد کرد نه به گاردریل و یا تیر برقی و... حال امروز (1400/8/28) از دادگستری نکا تماس گرفته‌اند که باید 400 هزار تومان بابت تصادف به دولت پرداخت کنید! چرا؟! خودرو و خانواده‌ام آسیب دیده‌اند چرا باید خسارت به دولت بدهم! از دستگاه قضایی درخواست رسیدگی به این گونه دریافت‌ها را دارم.
احمدی- طلبه
* با شناختی که از جامعه دارم عرض می‌کنم خیلی از کسانی که برای طرح مسکن ثبت‌نام می‌کنند توان پرداخت اقساط تسهیلات بانکی آن را ندارند. پیشنهادم این است که دولت مسکن دولتی ساخته و با کرایه پایین به افراد بی‌پناه اجاره بدهد. مبلغ اجاره هم ماهیانه توسط بانک از حقوق ثابت متقاضیان کسر شود.
6270---0919
«پاسخ روابط عمومی شهرداری منطقه 22 تهران»
در پاسخ به مطلب مندرج در کیهان 1400/8/11 با عنوان «رسیدگی به وضعیت چند تعمیرگاه در خیابان هوانیروز به آگاهی می‌رساند معبر مورد نظر علاوه بر اینکه توسط کارشناسان خدمات شهری و عوامل معبربان ناحیه بطور مستمر بازدید و کنترل بعمل می‌آید، نسبت به تشکیل پرونده 7 باب مغازه در کمیسیون بند 20 جهت طرح در کمیسیون مربوطه و اخذ رأی بایسته اقدام گردیده است. لذا به محض صدور و ابلاغ رأی از سوی کمیسیون بند 20 ماده 55 قانون شهرداری‌ها، حسب رأی صادره اقدام لازم بعمل خواهد آمد. شایان ذکر است جهت ساماندهی کامل تمامی واحدهای صنفی خدمات خودرویی فعال در این محور، حوزه محترم خدمات شهری و محیط زیست با محوریت اداره ساماندهی منطقه درصدد شناسایی مکانی مناسب به منظور انتقال و متمرکز نمودن کلیه اصناف مذکور
می‌باشیم.»