kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۰۲۹۳
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۱
رئیس بنیاد شهید در دیدار با تعدادی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران:

خدمت به ایثارگران در همه ابعاد تداوم خواهد یافت

معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران عصر روز پنجشنبه در ادامه دیدارهای مستمر با ایثارگران با سه خانواده شهید و جانباز دیدار و گفت‌وگو کرد.


به گزارش «ایثار»، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی با حضور در منزل شهیدان «سیدعلی اندرزگو»، شهید «غلامحسین نسرین‌پور»، شهید «رضا حاجی‌حسینی گزستانی» و جانباز «حسن حاجی‌حسینی گزستانی» از مقام والا و ایثار شهیدان و جانبازان تجلیل کرد.
قاضی‌زاده هاشمی با حضور در منزل شهید اندرزگو خطاب به بانو «کبری سیل‌سپور» همسر شهید اندرزگو گفت: از مادران و همسران شهدا طلب دعای خیر می‌کنیم و از شما می‌خواهم برایمان دعا کنید که عاقبتمان هم مثل شهید اندرزگو باشد.
وی از مقام والای شهید اندرزگو به عنوان الگوی مبارز انقلابی بابصیرت تجلیل کرد و افزود: از سال 1358 که
امام خمینی(ره) برای پایه‌گذاری بنیاد شهید فرمان دادند، افرادی که در این مجموعه مشغول به کار شدند، تلاش و همت‌شان را صرف خدمتگزاری به خانواده معزز شهدا و ایثارگران کردند و این خدمت افتخارآمیز به شریف‌ترین و عزیزترین افراد جامعه اسلامی در همه ابعاد تداوم خواهد یافت.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین با حضور در منزل «شهید غلامحسین نسرین‌پور» با خانم زهره قاسمی همسر شهید دیدار و در جریان مشکلات و مسائل این خانواده شهید قرار گرفت و دستورات لازم را صادر کرد.
قاضی‌زاده هاشمی در ادامه با مادر مکرمه شهید «رضا حاجی‌حسینی گزستانی» و همسر جانباز «حسن حاجی‌حسینی گزستانی» دیدار کرد و ضمن تقدیر از صبر و شکیبایی این بانوی با اخلاص و ایثارگر گفت: توفیق حاصل شد که خدمت شما رسیدم و امیدوارم مشمول رحمت الهی باشید و همنشینی با شهدا نصیب شما و فرزندانتان شود.
گفتنی است، در این دیدارها با اهدای لوح تقدیر از صبر و از خودگذشتگی خانواده معظم شهدا و ایثارگران تجلیل شد.