kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۰۲۵۹
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۲
معاون اول قوه قضائیه:

میانگین حقوق کارکنان دستگاه قضا از ۴۰ نهاد حاکمیتی کمتر است

 

معاون اول قوه قضائیه گفت: میانگین حقوق کارکنان قوه قضائیه از۴۰ نهاد حاکمیتی کمتر است؛ لذا از مجلس و دولت می‌خواهیم در موضوع استخدام کارکنان شورای حل اختلاف و موضوع بودجه با قوه قضایه همراهی کنند.
به گزارش خبرگزاری میزان، حجت‌الاسلام محمد مصدق دیروز در همایش سفیران صلح شورا‌های حل اختلاف خراسان رضوی اظهارداشت: شورا‌های حل اختلاف در میانجی‌گری برای حل مشکلات مردم و تحقق صلح و سازش نقش مهمی دارند از همین رو ورود فعالان مسجدی به این حوزه در برخی استان‌ها عملیاتی شده است و این خود می‌تواند در افزایش صلح و سازش تاثیرگذار باشد.
مصدق افزود: جامعه در شرایط حساسی است و تکلیفی که بر عهده قوای سه‌گانه گذاشته شده حساس‌تر، انتظارات مردم از دولت بسیار بالاست و برآوردن نیاز مردم نعمتی است که به ما عطا شده است لذا تمام تلاش خود را در راستای تحقق این امر خواهیم داشت. وی با بیان اینکه میانگین حقوق کارکنان قوه قضائیه از ۴۰ نهاد حاکمیتی کمتر است گفت: رئیس‌قوه قضائیه برای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی کارکنان شورای حل اختلاف، تلاش زیادی دارد و واقعا از کارمندانی که ماهانه ۲.۵ میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنند خجالت می‌کشم؛ لذا از مجلس و دولت می‌خواهیم در موضوع استخدام کارکنان شورای حل اختلاف و موضوع بودجه با قوه قضائیه همراهی کنند.