kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۰۰۸۳
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۳

سرمربی تیم ملی تکواندو: همه باید در انتخابی مبارزه کنند

 

سرمربی تیم ملی تکواندو تاکید کرد: تمامی ملی‌پوشان و نفرات جدید برای رسیدن به تیم ملی باید در رقابت‌های انتخابی ورود به تیم ملی که ۶ آذر برگزار می‌شود، به میدان بروند.
فریبرز عسکری درباره برگزاری مرحله نخست رقابت‌های انتخابی ورود به اردوی تیم ملی جهت حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان، اظهار کرد: نفرات نخست جام فجر و جام باشگاه‌های آسیا و نفرات اول و دوم رقابت‌های اوپن آسیا به همراه مدال آوران قهرمانی آسیا در بیروت، مدال آوران المپیک جوانان در آرژانتین به اضافه نفرات اول و دوم مسابقات آزاد کشوری که با حضور ۶۰۰ ورزشکار در حال برگزاری است، در رقابت‌های انتخابی ورود به اردوی تیم ملی تکواندو برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان به میدان می‌روند.
سرمربی تیم ملی تکواندو، افزود: رقابت‌های انتخابی ورود به اردوی تیم ملی، روز ۶ آذر برگزار می‌شود و در پایان در هر وزن ۲ با ۳ نفر برتر به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد.
وی با تاکید بر اینکه تمامی مدعیان رسیدن به تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان، باید در مسابقات انتخابی ۶ آذر حضور داشته باشند، گفت: همه مدعیان از جمله ملی‌پوشان و نفرات جدید باید در مسابقات انتخابی حاضر شوند. ما به همه اعلام کرده‌ایم و همه ملزم به حضور در انتخابی تیم ملی هستند. ملاک حضور در اردوی تیم ملی، انتخابی ۶ آذر است.