kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۹۹۸۴
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۶

  دبیر: با آئین‌نامه جدید وزارت ورزش، رئیس‌فدراسیون هیچ‌کاره است

  سیزدهمین جلسه هیئت‌رئیسه فدراسیون کشتی، صبح دیروز با حضور اعضاء برگزار شد. 
در این جلسه که با حضور محمدرضا طالقانی، سهراب کیهانی، سید عبدالرضا موسوی عضو هیئت‌رئیسه و مسئولان فدراسیون کشتی از جمله علیرضا دبیر رئیس، حمید سوریان نایب‌رئیس‌و ابراهیم مهربان سرپرست دبیری برگزار شد، موضوعات مختلفی مطرح شد. در این جلسه دبیر اظهار داشت: در مسابقات جهانی نروژ اتفاقات خوبی برای تیم ما رقم خورد اما مهم‌تر از این اتفاقات حفظ کردن این افتخارات در آینده است. 
وی تصریح کرد: چند وقتی است که اساسنامه جدید فدراسیون‌ها از طریق وزارت ورزش ابلاغ شده اما فدراسیون کشتی در دوره قبلی یک اساسنامه جدا و مورد تأیید اتحادیه جهانی را مصوب کرد و اگر بخواهیم اساسنامه وزارت ورزش را انجام دهیم در بحث بین‌المللی حتما به مشکل خواهیم خورد. آیین نامه ارائه شده از سوی وزارت ورزش عملا رئیس‌فدراسیون را هیچ کاره کرده و در واقع دست رئیس‌فدراسیون را برای کار کردن می‌بندد.
دبیر در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: کشتی هزینه‌های بسیار بالایی دارد و ما فقط برای مسابقات نروژ نزدیک به 110 هزار یورو هزینه ثبت‌نام و هتل دادیم، وزارت ورزش و جوانان باید بودجه کشتی را بدهد، در غیر این صورت ما برای اجرای ادامه برنامه‌های خود حتما با مشکل مواجه خواهیم شد. رئیس‌فدراسیون کشتی یادآور شد: موضوع دیگر اینکه ما امسال بالای یک میلیارد به هیئت‌های استانی خود کمک کردیم و اگر وزارت ورزش بودجه ما را بدهد می‌توانیم بیشتر به آنها کمک کنیم و در امر تجهیز باشگاه‌ها و اهدای تشک کشتی به سراسر کشور بهتر عمل کنیم.