kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۹۶۹۳
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۱

برگزاری مراسم پویش کمک مؤمنانه فدراسیون کشتی با حضور قهرمانان جهان و المپیک



مراسم پویش کمک مومنانه با حضور قهرمانان ومراسم پویش کمک مومنانه با حضور قهرمانان و مدال‌آوران المپیک توکیو و جهانی نروژ و جمعی از مسئولان، در محل خانه کشتی شهید صدرزاده برگزار شد.
این مراسم با حضور علیرضا دبیر، حسن یزدانی، امیرحسین زارع، محمدرضا زارع، علیرضا سرلک، کامران قاسمپور، محمد نخودی، مجتبی گلیج، امین میرزازاده، امیرمحمد یزدانی، پژمان پشتام، محمدهادی ساروی و سایر قهرمانان و مدیرکل فرهنگی وزارت ورزش برگزار شد.
این حرکت انسان دوستانه در راستای برنامه‌های فرهنگی فدراسیون کشتی و مشارکت اعضای تیم‌های ملی کشتی در حمایت از قشر کم‌برخوردار و آسیب پذیر جامعه انجام شد.حسن یزدانی در این مراسم گفت: کار خوبی است و امیدواریم این کمک‌ها و کارها ادامه‌دار باشد. فدراسیون در حد توانش این‌کار را کرده و امیدواریم که سایر فدراسیون‌ها هم این کار را انجام
دهند.
محمدرضا گرایی قهرمان المپیک نیز گفت: حرکت انسان دوستانه‌ای است که از سوی اهالی کشتی انجام شد و امیدوارم این اقدامات با همکاری رؤسای هیات‌ها تداوم داشته باشد. وظیفه ماست که در اینگونه فعالیت‌ها حضور داشته باشیم تا مردم محروم و عزیز کشورمان بدانند که به فکرشان هستیم و آنها را فراموش نمی‌کنیم.