kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۹۵۱۲
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۷

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 

صرفا جهت یاد‌آوری!
کاربری نوشت:«تو‌ المپیک زمستانی سال ۲۰۱۸ کره جنوبی، شرکت سامسونگ به‌ ورزشکارای همه کشورها گوشی هدیه داد اما به ایرانی‌ها نه؛ چون بابا ترامپ‌شون‌ بهشون اجازه نداد! دولت کره و کمپانی‌های کره‌ای چنین بی‌شرف‌هایی هستند.»
کار خوب شهردار تهران

سید پویان حسین‌پور با انتشار این تصویر نوشت:« چهار ماه پیش در دوران شهرداری حناچی، این کودک زباله‌گرد توسط مأموران بازیافت شهرداری ضرب و شتم شده که اخیرا ویدئوی این اتفاق تلخ در فضای مجازی دست به دست شد...حاج علی زاکانی از این کودک دعوت کرد و ضمن دلجویی از او، دستور برخورد با عوامل خاطی را صادر کردد...»
ساز مخالف

سید‌هانی‌هاشمی با انتشار این تصاویر نوشت:« درحالیکه تبلیغ و تسهیل فرزندآوری در دستور کار مراکز حاکمیتی، فرهنگی و رسانه‌ای کشور قرار گرفته؛ رسانه‌های زنجیره‌ای اصلاحات سنگین‌ترین عملیات‌ روانی را علیه فرزند‌آوری ترتیب داده‌اند... آری! ایران بهترین زیستگاه و محل رشد جریان تحریف و ضد گفتمان خود است!»
محروم نیستند
‏محمود کریمی بیرانوند:«کسی که مهارت دارد محروم نیست.کسی که استعداد دارد محروم نیست.کسی که ایده دارد محروم نیست.کسی که انگیزه دارد محروم نیست.کسی که فرهنگ اصیل دارد محروم نیست. مردمانی که در مناطق به تعبیر غلط «محروم» زندگی می‌کنند اصلا محروم نیستند چون دارایی‌های بالا را دارند.»
‎ موفقیت زنان در سایه جمهوری اسلامی

فاطمه سادات با انتشار این تصویر نوشت: «سالهاست با استفاده از دلارهای آمریکایی و فضای مجازی ولنگار کشور سعی در نمایش چهره‌ای مایوس و ناامید از جامعه زنان در جمهوری اسلامی دارند فارغ از آنکه این حرم مامن امنی برای پیشرفت زنان است! تیم ملی بسکتبال بانوان ایران.»
برای تخریب بهانه بهتری پیدا کنید
پدرام شمیرانی:« مخالفت با رئیسی برای انتخاب مسعود فیاضی ایرادی ندارد ولی حداقل کمی انصاف داشته باشید این انتخاب هرچه که باشد ربطی به ارتباط فامیلی ندارد! زمان آشنایی زاکانی و فیاضی، دختر زاکانی نوزاد بوده و برادر فیاضی ۷ساله!کاش منتقدین بهانه بهتری برای تخریب وزیر پیشنهادی آ.پ پیدا کنند!»
نه به مصرف گرایی
‏مهتاب با انتشار این تصویر نوشت:«نمیدونم تولد کدومشونه اما. ایشون همسر «سرخیو راموس» هستن. نه تنها شوهرش یکی از بهترین بازیکن‌های جهانه بلکه خودش هم یه مجری مشهوره. اثری از ‎تِم تو تولدشون می‌بینید؟ یا ست کردن لباسها؟ یا آرایش و دیزاین خاصی؟ چقدر شبیه تولدهای اینستاگرام فارسیه؟ کجا رو اشتباه رفتیم؟ نه به مصرف گرایی.»
‏ تقصیر ایران نیست
امیرعلی ابوالفتح: «این تقصیر ‎ایران نیست که از ‎آمریکا تضمین می‌خواهد، این تقصیر آمریکاست که دولت جمهوریخواه از توافق چند جانبه بیرون آمد و دولت دموکرات برای بازگشتن به توافق بهانه می‌آورد. درحالی که جمهوریخواهان از هم اکنون تهدید می‌کنند که اگر به کاخ سفید برگردند، هر توافقی را برهم خواهند زد.»