kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۹۴۷۸
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۳

وزیر ورزش: پیگیر پرونده کالدرون و پنجره بسته پرسپولیس هستم

 


وزیر ورزش و جوانان، با بیان اینکه به هیچ وجه بین این دو تیم پرسپولیس و استقلال تبعیضی قائل نشده‌ام و از هر دو تیم حمایت می‌کنم از پیگیری رفع مشکل کالدرون و اتفاقاتی که در مورد بسته بودن پنجره‌ نقل و انتقال تیم وجود دارد، خبر داد.
حمید سجادی، در مورد اظهارنظر برخی مبنی براینکه وزیر ورزش و جوانان بین تیم‌های پرطرفدار پایتخت، پرسپولیس و استقلال تبعیض قائل می‌شود، گفت: بنده به هیچ وجه بین این دو تیم تبعیضی قائل نشده‌ام و از هر دو تیم حمایت می‌کنم و برای آنها به طور مساوی وقت می‌گذارم و در خدمتشان نیز هستم.
وی تصریح کرد: مردم از نحوه حمایت ما از این دو تیم اطلاع ندارند چرا که ما هر روز در رابطه با این اقدامات اطلاع‌رسانی نمی‌کنیم.بنده با هیئت‌مدیره هر دو تیم در ارتباط هستم و آنها نیز کارشان را همچون ساعت انجام می‌دهند ضمن اینکه می‌توانید از هر دو عزیز هم سرپرست تیم پرسپولیس و هم مدیرعامل تیم استقلال بپرسید که آیا هر زمان که به حمایت وزارت ورزش و جوانان نیاز داشتند و برنامه‌ای مدنظرشان بود که باید در خدمتشان باشیم، این اتفاق افتاده است یا خیر.
وی یادآور شد: ما به وظیفه خود نسبت به آنچه در مورد حمایت از تیم‌های پرسپولیس و استقلال برعهده‌داریم، عمل کرده‌ایم، اما نمی‌توانیم در امور اجرایی آنها دخالت کنیم و به خود این اجازه را نمی‌دهیم، ولی از هر دو تیم حمایت کرده و کمکشان می‌کنیم و این وظیفه ما است و منتی هم نداریم. هم‌اکنون رفع مشکل کالدرون و اتفاقاتی که در مورد بسته بودن پنجره‌ نقل و انتقال تیم وجود دارد، همه را حمایت می‌کنیم اما یکسری اقدامات نیاز به اطلاع‌رسانی ندارد و خودشان می‌دانند که ما داریم کارهایشان را انجام می‌دهیم.