kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۹۳۳۳
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۲
در پایان از نویسندگان حاضر در این مراسم تقدیر شد.

پانزدهمین آیین «نوگلان حسینی» در ایستگاه پایانی(اخبار ادبی و هنری)

مراسم اختتامیه پانزدهمین آیین تجلیل از «نوگلان حسینی» همراه با معرفی نفرات برگزیده این رویداد ملی از فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود.

پانزدهمین آیین «نوگلان حسینی» با هدف شناسایی و معرفی استعدادهای برتر مداحی و روضه‌خوانی از بین نوجوانان سراسر کشور به همت فرهنگسرای اندیشه، با همراهی شبکه قرآن و با مشارکت سازمان دانش‌آموزی شهر تهران، ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، خانه مداحان، اتحادیه انجمن دانش‌آموزی و بسیج مداحان برگزار می‌شود.
فراخوان «نوگلان حسینی» همزمان با محرم و صفر و ایام عزاداری سید و سالار شهیدان از سوی فرهنگسرای اندیشه منتشر شد و نوجوانان مداح در پایه‌های مختلف تحصیلی و از تمامی استان‌های کشور در این مسابقه شرکت کردند. بیش از 1200 نوجوان مداح از سراسر کشور در این مسابقه شرکت کرده و راستی‌آزمایی شدند. پس از برگزاری مرحله راستی‌آزمایی و انتخاب اولیه مداحان برتر، داوری پانزدهمین آیین «نوگلان حسینی» انجام شد.
پخش مداحی نوجوانان در قالب یک ویژه برنامه از شبکه قرآن و انتخاب نهایی نفرات برگزیده از سوی هیئت داوران آخرین مرحله این رویداد ملی بود.
مراسم اختتامیه پانزدهمین آیین «نوگلان حسینی» روز چهارشنبه 19 آبان ماه از ساعت 14:30 با حضور مسئولین فرهنگی کشور، نخبگان و پیرغلامان اهل بیت(ع) در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود.