kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۹۲۴۴
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۰

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی


پاسخ به شایعات بنزینی
احسان حسینی: «در ماجرای اختلال در سامانه هوشمند سوخت، دولت رئیسی در طول یک هفته، ۲۴۵ میلیون لیتر بنزینِ آزاد بیشتری فروخت و در مجموع ۲۵۸ میلیون لیتر سهمیه جبرانی برای خودروها در نظر گرفت. یعنی درآمد دولت صفر یا منفی بود. پاسخ به افرادی که می‌گفتن دولت به دنبال جبران کسری بودجه از جیب مردمه.»
از آزادی غرب بگیم
امیر مختاری: «در ایران حجاب قانونه، ولی همه نظر مثبت و منفی میدن و در عمل هرجور دوس دارن عمل میکنن. در فرانسه هم حجاب غیر قانونیه، هم کسی حق نظر نداره، هم در عمل حجاب سرکوب میشه.»
معلمان محروم
نوید مستفیضی: «معلمان خرید خدمت مناطق محروم آذربایجان شرقی ۱۴ ماه است حقوق نگرفته‌اند! چرا حقوق ناچیز این معلمان باید در حساب اداره کل آ و پ استان بماند؟ با مسئولین این اداره هر چی تماس گرفتیم جواب ندادند. چه کسی پاسخگوست؟!»
یک سؤال مهم درباره برجام
کاربری نوشت: «‏من باور دارم برجام ابر شتابان است و آفتاب تابان، ظریف هم سردار دیپلماسی؛ سؤالم این است که این مذاکره چه کمکی به ایجاد اشتغال، مهار تورم، پایین آمدن قیمت دلار، ارزان شدن گوشت، نان و آب کرد؟»
تناقض
عبدالرحیم انصاری:«نفت ایران اگر به لبنان فروخته شود می‌شود حاتم بخشیِ داراییِ با ارزش مملکت توسط جمهوری اسلامی؛ اما اگر آمریکا آن را بدزدد، صرفا ماده‌ای کثیف و سیاه و بد بو است که ارزش آن معادل «هیچ» است! ما اموالمان را از چنگ دزد درآورده‌ایم؛ این «هیاهو برای هیچ» است جناب اصلاح‌طلب آمریکا پرست؟!»
از‌اندیکا چه خبر؟
علی رنجبر:«دولت با حضور رئیس‌جمهور و دستور برای خدمات رسانی و باز‌سازی منازل، سپاه با احداث قرارگاه پشتیبانی،بنیاد احسان و برکت با ارسال محموله‌های غذایی،چادر و کمک به باز‌سازی منازل‌، بنیادمستضعفان با کمک به باز‌سازی راه‌ها و ارسال یخچال،بخاری،فرش هر کدام ۱۵۰۰ عدد،همه پای کار‌اندیکا هستند.»
خانه نیما

 

 

 


محمد کلهر با انتشار این تصویر نوشت: «خانه نیما یوشیج در دزاشیب تهران، پس از ۲ سال مرمت توسط سازمان زیبا‌سازی، اکنون آماده بهره‌برداری است.»