kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۹۲۴۰
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۸
بوکسور تاریخ‌ساز تیم ملی تاکید کرد

تعصبم پرچم ایران است

بوکسور تاریخ‌ساز تیم ملی می‌گوید روی پرچم ایران تعصب دارد و زیر این پرچم مبارزه خواهد کرد.




دانیال شه‌بخش بوکسور ۲۱ ساله ایران هم که چند روز پیش با تکنیک ناب و منحصر به فرد خود در مبارزه، موفق شد نخستین مدال جهانی بوکس ایران را به دست آورده و تاریخ‌‌‌سازی کند، از معدود نخبه‌های ورزشی کشف شده در میان استعدادهای پر شمار استان سیستان و بلوچستان است. او دیروز در گفت‌و‌گویی با خبرگزاری ایسنا درباره مسابقات بوکس قهرمانی جهان و کسب مدال تاریخی برنز این رقابت‌ها اظهار داشت: ما نیز تیم یکدستی داشتیم و همه اعضا همدل و در کنار هم بودند. برای کسب بیش از یک مدال پا روی رینگ گذاشته بودیم، اما بنا بر دلایل مختلف که نمی‌خواهم به آنها بپردازم آن چیز که باید می‌شد، نشد. اما خوشحالم که طلسم ۸۰ ساله بوکس ایران را شکستیم. واقعا لیاقت تیم ملی، مردم ایران و خانواده بوکس خیلی بیش از اینهاست و مطمئن باشید در سال‌های آینده حرف‌های زیادی از بوکسورهای ایران خواهید شنید.
وی افزود: پتانسیل استان سیستان و بلوچستان ستودنی است، این مدال من پشتکار و توانایی مردم استان عزیزم را نشان می‌دهد. من هیچ چیز نداشتم و تنها با پشتکار و کمک مربی دلسوزم تاریخ ‌‌سازی کردم تا نشان دهم اگر به ما بها دهند می‌توانیم پرچم کشور عزیزمان ایران اسلامی را سال‌های سال بالا ببریم. از سیستان تا بلوچستان دانیال‌های زیادی وجود دارند، در همه استان‌ها هم همین‌طور است. به ویژه امیدوارم توجه‌ها به این استان بیش از این باشد تا شاید در آینده شاهد موفقیت باشیم.
بوکسور تاریخ‌ساز کشورمان خاطرنشان کرد: کار من در اینجا به پایان نمی‌رسد و این تازه شروع کار است. اگر مسئولان بتوانند و بخواهند برای پیشرفت جوانان ایران سرمایه‌گذاری کنند مطمئن باشید در همه استان‌ها می‌توانیم قهرمان‌پروری کنیم تا آنها هم با مدال آوری‌های خود در عرصه بین‌المللی، دل مردم سختی کشیده ایران را شاد کنند. ما نونهالان و نوجوانان بسیار خوبی داریم. امیدوارم مسئولان به رده‌های پایه توجه کنند تا شاهد نسل جدید قهرمانان باشیم. شه بخش درباره پیشنهادات کشورهای دیگر برای جذب خودش نیز گفت: بنده از چند کشور به صورت خیلی جدی پیشنهاداتی جهت تغییر ملیت داشتم، اما من و مردم سیستان تعصب داریم. شخصا می‌خواهم تنها پرچم سه رنگ ایران در زمان خواندن سرود ملی ایران روی دوشم باشد و زیر این پرچم سه رنگ مبارزه کنم.