kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۹۲۳۶
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۶
آغاز هفته پنجم لیگ برتر والیبال

معادلات بالای جدول تغییر می‌کند؟!

یکی از تیم‌های سپاهان، شهرداری ارومیه و هراز آمل که بدون شکست در رتبه‌های اول تا سوم جدول قرار دارند، در هفته پنجم لیگ برتر والیبال از کورس عقب خواهد ماند.





هفته پنجم لیگ برتر والیبال امروز با برگزاری هفت دیدار به میزبانی سیرجان، رفسنجان، گرگان، ارومیه (دودیدار)، مریوان و اصفهان پیگیری خواهد شد. در مهم‌ترین مسابقه این هفته، تیم‌های سپاهان و هراز آمل که بدون شکست و با چهار برد و به ترتیب 11 و 10 امتیاز در رتبه اول و سوم جدول قرار دارند، به مصاف یکدیگر خواهند رفت. شاگردان رحمان محمدی‌راد در تیم سپاهان این هفته فرصت مناسبی دارند تا علاوه‌بر تثبیت صدرنشینی خود، یکی از رقیبان جدی لیگ برتر امسال را با نخستین شکست رو‌به‌رو کنند. از سوی دیگر تیم لبنیات هراز آمل که هدایت آن را بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران بر عهده‌دارد، در بازی‌های حساس عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده و تیمی از پیش باخته نیست. نمایندگان اصفهان و آمل در هفته چهارم در دیداری پنج سته و خارج از خانه، موفق به شکست حریفان خود (شهرداری ورامین و سایپا) شدند و از نظر ریکاوری بعد از مسابقه سنگین در شرایط یکسانی قرار دارند و فولاد مبارکه سپاهان امیدوار به کسب پیروزی با امتیاز میزبانی در این مسابقه
است. در دیگر مسابقه مهم این هفته تیم شهرداری ارومیه که سومین تیم بدون شکست لیگ برتر است، در سالن غدیر ارومیه میزبان سایپا تهران است و محمدرضا تندروان سرمربی این تیم امید زیادی به شکست نارنجی‌پوشان در بازی خانگی دارد تا در صورت کوچکترین غفلت دو تیم فولاد مبارکه سپاهان و لبنیات هراز آمل در جایگاه نخست جدول قرار گیرد.
برنامه دیدارهای هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر والیبال به این شرح است:
*فولاد سیرجان ایرانیان – پیکان تهران – ساعت ۱۶
*پاس گرگان – هورسان رامسر – ساعت ۱۶
*مس رفسنجان – شهرداری گنبد – ساعت ۱۶
*راه یاب ملل مریوان – شهداب یزد – ساعت ۱۶
*آذرباتری ارومیه- شهرداری ورامین – ساعت ۱۵
*شهرداری ارومیه – سایپا – ساعت ۱۸
*سپاهان – هراز آمل – ساعت ۱۶