kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۹۲۳۴
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۶

نایب قهرمانی فوتبال ساحلی ایران در جام بین قاره‌ای

تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در دیدار فینال جام بین قاره‌ای به مصاف روسیه رفت که با شکست در این دیدار، به مقام نایب قهرمانی رسید.

 


تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در دیدار فینال جام
بین قاره‌ای امارات از ساعت 18:30 دیروز به مصاف روسیه رفت و با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد.
ساحلی‌بازان کشورمان که با دو پیروزی مقابل پاراگوئه و ژاپن و شکست مقابل روسیه به‌عنوان تیم دوم گروه‌شان راهی نیمه نهایی شده بودند، روز جمعه هفته گذشته با نتیجه 7 بر 5 از سد سنگال گذشت و به فینال رسید. شاگردان عباس‌هاشم‌پور که در مرحله گروهی با نتیجه 4 بر 3 مقابل روسیه شکست خورده بودند، برای جبران نتیجه و کسب چهارمین قهرمانی جام بین قاره‌ای پا به میدان گذاشتند، اما باز هم مقابل قهرمان جهان موفق به کسب نتیجه نشدند تا به نایب قهرمانی این رقابت‌ها برسند.
با این نتیجه ساحلی‌بازان ایرانی بعد از دو دوره قهرمانی در سومین گام به نایب قهرمانی بسنده کردند و روسیه بعد از قهرمانی در جام جهانی، این بار جام قهرمانی مسابقات بین قاره‌ای را هم بالای سر برد. شاگردان‌هاشم‌پور در این دیدار تیم برتر میدان بودند و بارها دیرک دروازه روسیه را به لرزه در آوردند اما در زدن گل بیش از دو بار ناکام بودند. در پایان این تورنمنت تیم‌های ملی روسیه، ایران، سنگال و پرتغال عناوین اول تا چهارم را به‌دست آوردند.این مسابقات با حضور 8 تیم روسیه، ایران، ژاپن، پاراگوئه، امارات، پرتغال، اسپانیا و سنگال در دو گروه چهار تیمی در دبی برگزار شد.