kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۹۱۳۵
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۰

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 

‏ شما چرا ناراحتید؟
سید نظام الدین موسوی:« برخی چهره‌های اصلاح‌طلب در قبال اقدام مقتدرانه سپاه در دریای عمان چنان ناراحتند که خود آمریکایی‌ها ناراحت نیستند.تلاش هم می‌کنند این اقدام را با مشکلات اقتصادی کشور تحقیر کنند. عالیجنابان! کسی منکر مشکلات نیست اما عمده آنها میراثِ شوم ۸سال دولت ناکارآمد و خسته و بسته شماست.»
چه ربطی داره؟
کاربری نوشت: «زیباکلام نوشته فراری دادن آمریکا از خلیج‌فارس و پیروزی افتخار آفرین چه کمکی به ایجاد اشتغال و مهار تورم و ارزان شدن اقلام می‌کنه؟! راست میگه خب، آخه دغدغه ورزشگاه رفتن زنان و رفع حصر همش باعث کاهش تورم و ایجاد اشتغال میشه!».
توحید عزیزی هم در واکنش به این اظهارنظر زیباکلام نوشت:« استاد اجازه؟ما هم یه سؤال داریم. وجود استادانی مثل شما چه کمکی به مشکل دفع فاضلاب اهواز کرده؟»
اثر خون شهدا
کاربری نوشت:«اگر امروز قایق میره نفتکش بر میگرده مدیون اون روزایی هستیم که گردان میرفت و نفر برمیگشت...»
ابهت آمریکا فروریخت
علی رحیمی:«43ثانیه از خبر توقیف نفتکش توسط سپاه به زبان پرتغالی دیدم، برزیلیا ۱۱۰۰نظر داده بودن،بسیاری از کاربران نوشته بودن امکان نداره!خیلیا هم آمریکا رو مسخره کرده بودن!آن ابهتی که غول رسانه‌ای غرب از آمریکا در ذهن آنها ساخته بود با این حرکت سپاه بهم ریخت.»
جریان تحریف مشغول است
حسین پور: «امروز با جریان کثیف تحریف و تردید و تضعیف مواجهیم. جریانی که برای ماله‌کشیدن روی فضاحت شکست یانکی‌های تروریست آمریکایی از دلاورمردان سپاه، افسار پاره کرده و با دهان کف کرده از غیض و غضب به میدان آمده است.»
فرانسوی‌ها هم خوشحال شدند
سراج میردامادی: «امروز صبح دیدم همکاران دور یک نفر حلقه زده‌اند و ویدئوی عملیات سپاه در بازپس گیری نفت به سرقت رفته ایران از دزدان دریایی آمریکایی را تماشا می‌کنند و با خوشحالی مرا صدا زدند و گفتند بیا ببین هموطنانت عالی عمل کردند. اینکه شاخ آمریکا شکست به نظرم فرانسوی‌ها هم ته دلشان خوشحالند.»
عکس پر معنا
مهدی فضائلی با انتشار این تصویر نوشت: «اگر درست بهره‌برداری کنیم، کاری که این عکس میتونه با هیمنه آمریکا بکنه معادل اصابت چند موشک به ناو یا پایگاه‌های دریایی آمریکاست.»
جنایتکاران ریاکار
فاطمه فردوس: «نوروز که میشه از کنار سفره هفت سین پیام تبریک میفرستن! ولی ۴۰ ساله با ظالمانه‌ترین تحریم‌ها نه فقط سفره مردم، که جان و سلامت اونها رو نشانه گرفتن! جان باختن ۱۵ کودک پروانه‌ای بخاطر تحریم دارو و پانسمان، تنها یه نمونه از جنایت‌های ۴۰ ساله شون علیه ملت ماست!»
خطر پیری جمعیت!
امید حاجی زاده: «از تبلیغ یکی خوبه دوتا بسه در دهه هفتاد رسیدیم به توروخدا بچه بیارید! نتیجه عقب بودن از عمل به منویات رهبری میشه این... خطر پیری جمعیت! دقیقا همفکرهای همین آقایونی که بعد از تذکر رهبری در عدم خوشبینی به مذاکره با آمریکا گفتند خوشبینی و بدبینی در سیاست خارجی معنی ندارد! و با تحمیل تحریم‌های‌های بیشتر کمر مردم را بریدند و با دادن امتیازات نقد و باز کردن مشت مان، امکان بازگشت به شرایط گذشته را نیز برای دولت‌های بعد سخت کردند.کار اینها اگر خیانت نیست، نامش را چه باید گذاشت؟»