kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۹۰۶۶
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۱

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 

شکست پشت شکست
کاربری نوشت: «‏زمانی که منافقین و ضد انقلاب سرمست از پیروزی فیک اختلال پمپ بنزینها بودن تروریستهای آمریکایی در حال راهزنی دریایی و دزدی نفت ایران بودن که رسما در یک نبرد نیم روزه بین ایران و ناوگان دزدان دریایی آمریکایی در دریای عمان نیروی دریایی سپاه به تنهایی شاخ این دزدهای پرمدعا رو شکسته».
پیروزی با سلاح ایمان و موشک
جعفری: «‏برخورد ‎نیروی دریایی سپاه با شناورهای سنگین آمریکایی در ‎دریای عمان نشان داد که قایق‌های چند تنی به سادگی می‌توانند ناوهای چند هزار تنی را وادار به تصمیم به فرار کند. قایقی که سرنشینانش به سلاح ایمان و ‎موشک مجهز باشند، خیلی ساده آمریکا را ناچار به زانو زدن خواهند کرد».
درسی دیگر به تروریست‌های یانکی
سیدپویان: «‏آمریکایی‌ها از تجربه شکست مفتضحانه در ماجرای خلیج خوک‌ها که درس عبرت نگرفتند، شاید تجربه شکست سنگین‌تر و سخت‌تر از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دریای عمان، درس‌آموز بهتری برای یانکی‌های تروریست باشد».
توقعات از سپاه بالا است
حسین صارمی: «توقعات آن‌قدر از سپاه بالا رفته که فرار و تحقیر و شکست آمریکایی‌ها برای مردم ما عادی شده. عزیزان این آمریکا همان کشوریه که ۸۰ ساله کل دنیا بصورت رسمی و علنی نتونستن یک گلوله به سمتش شلیک کنند! پیروزی‌ها و دستاورد‌هامون رو کوچک نبینیم!»
پس حق داریم
عزیزی: «آمریکایی‌ها از یک طرف میگن تنها راه موجود مذاکره و احیای برجام و از طرف دیگه به راهزنی دریایی اقدام می‌کنند! جمهوری اسلامی حق داره که تضمین محکم و قطعی رو شرط مذاکرات قرار بده».
یک سؤال
بانو صائینی: «به نظرتون دنیای امروز و فردا، دنیای گفتمانه یا دفاع و موشک!؟»
آرزو بر دلش ماند
پوریا فاضل: «پسر محمدرضا پهلوی درحالی وارد 62 سالگی شد که آرزوی گذشتن از آسمان ایران هم به دلش ماند چه برسه رسیدن به خاک ایران! او هیچ‌گاه از گذشته ننگین پدرش، از زن بارگی پدر و دربارش اعلام انزجار نکرد، از سیاست‌هایی که پدرش اعتراف کرد منجر به ظلم و فساد در حکومت شده بود اعلام انزجار نکرد».
باز هم تروریست‌های مورد حمایت آمریکا
صرافپور: «گروهی از تروریست‌های مزدور به دو بیمارستان کابل حمله کردند و تعدادی کشته شدند. هدف آنها غیرنظامیان بوده است. این تروریستها با طالبان درگیر شدند. قبلاً همه این بمبگذاری‌ها و اقدامات تروریستی را به گردن طالبان می‌انداختند. جز مزدوران آمریکا چه کسانی هستند؟ از کجا ساپورت می‌شوند؟»