kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۸۹۱۹
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۵
دبیرکل حزب موتلفه:

تهدید سایبری به فرصت اعتمادسازی دولت و ملت تبدیل شد

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در واکنش به خباثت دشمنان ایران که منافع مردم را هدف قرار داده‌اند، گفت: تهدید سایبری به فرصت اعتمادسازی بین دولت و ملت تبدیل شد.


اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پایان نشست دبیران این حزب، افزود: حضور میدانی رئیس‌جمهور و واکنش سریع پدافند غیرعامل و نیز زحمتکشان وزارت نفت تهدید سایبری را دفع کرد. 
وی اضافه کرد: هوشیاری مردم، عملیات سایبری دشمن را که می‌خواست در روند توزیع سوخت و حمل‌ونقل اختلال به‌وجود آورد، خنثی کرد. بادامچیان با بیان اینکه دولت در برابر این حمله رو سفید از میدان بیرون آمد و در مدت کوتاهی کارها روال خود را پیدا کرد، گفت: اطلاع‌رسانی به موقع صداوسیما جلوی سوءاستفاده دشمن را گرفت. دشمنان باید بدانند که ملت ایران عامل اصلی این توطئه‌ها را شناخته و اجازه سوءاستفاده به آنان را نمی‌دهد. دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در ادامه در مورد آغاز گفت‌وگوهای تیم جدید هسته‌ای در بروکسل گفت: دولت باید ارزیابی درستی از مذاکرات هسته‌ای دولت گذشته تحت عنوان برجام داشته باشد.  وی تصریح کرد: انتظار مردم از گفت‌وگوهای هسته‌ای این است که همه تحریم‌های ظالمانه برداشته شود، راستی‌آزمایی گردد و طرف غربی متعهد شود روی قول و قرارهای خود بایستد.
بادامچیان تأکید کرد: به غیر از این سه حالت انجام هرگونه گفت‌وگویی بی‌حاصل و لغو است زیرا بیش از دو دهه است که تجربه این نوع مذاکره و گفت‌وگوها نتیجه‌ای برای ایران نداشته است چرا که آمریکا و همدستانش در پی امتیازگیری هستند و ایران امتیاز‌دهنده نیست و آمریکا که این امر را می‌داند باید یقین کند که به ایران امتیاز بدهد.  وی ادامه داد: دولت برنامه‌های خوبی برای بی‌اثر کردن تحریم‌ها در سیاست خارجی و داخلی و سامان دادن به اوضاع اقتصاد کشور طراحی کرده است تا سرنوشت اقتصاد کشور به گفت‌وگوهای هسته‌ای پیوند نخورد. 
دبیرکل حزب موتلفه اضافه کرد: گسترش روابط خارجی با همسایگان و دیگر بلوک‌های قدرت در جهان مانند هند، چین، روسیه و برخی کشورهای آمریکای لاتین راه‌های ممکن و در دسترس است.