kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۸۸۷۳
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۷

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 

غیرت به خرج دهید

علی صمدزاده با انتشار این تصویر (اهدای ماسک سفارت کره‌جنوبی به بیمارستان آتیه با وجود بلوکه کردن 7 میلیارد دلار پول ایران) نوشت: «یعنی در آن بیمارستان عریض و طویل آتیه یک غیرتمند نبود که بگوید «ماسک‌هایتان ارزانی خودتان!» باید با نوکرهای آمریکا به زبان قابل فهم آمریکایی‌ها که همان زور است سخن گفت؛ گاهی ثروت و پرستیژ بیش از فقر و فرودستی دست‌مایه حقارت است!»
اقتصاد تالاب‌ها را فعال کنیم
کاظم گمراوی: «در حاليکه ارزش افزوده هر هکتار اکوسيستم تالابي در جهان ۱۴ هزار دلار و بيش از ۱۵۰ برابر ارزش افزوده زمين‌هاي کشاورزي برآورد می‌شود ما تالاب‌ها (اشاره به تالاب هورالعظیم) را اینگونه برای کشاورزی که کشت تابستانه‌ش ممنوع است و کشت پاییزه‌ش محدود، قربانی می‌کنیم!»
محرومان محترم
صادق شاهوارپور: «پیرمرد روستایی که خانه‌اش بر اثر زلزله ویران شده بود جلوی رئیس‌جمهور آمد، نه اعتراضی به محرومیت روستا داشت و نه گله‌ای از دردسرهای زلزله کرد، فقط به رئیس‌جمهور گفت: این چوبه‌دستی را بگیر از کوه که بالا می‌روی خسته نشوی!»
مردمی بودن یعنی این
کاربری با انتشار این تصویر (اشاره به امام جمعه اهواز) نوشت: «خود بر زمین نشسته تا دردمندان بر روی صندلی بنشینند و از دردهایشان بگویند! تو فقط امام جمعه نیستی بلکه امام هر روز هفته هستی! قابل توجه تمامی مسئولین استان».
راز پیشرفت کره جنوبی
کریمی: «شاید باورتون نشه ولی کره جنوبی با ممنوعیت واردات لوازم خانگی و حمایت جدی از صنایع داخلی خود، تبدیل به قطب صنعت لوازم خانگی در جهان شد! بله رسانه ‌اینهارو به شما نمیگه! چون شماها نباید از کالاهای تولید ملی‌تون حمایت
کنید!»
توافق با یک آلزایمری؟
احسان منصوری: «وضعیت زوال عقل بایدن روز به روز مفتضح‌تر می‌شود اما چون منتخب استبلیشمنت غربی است، رسانه‌های جریان اصلی به روی خودشان نمی‌آورند. اگر ترامپ این میزان فراموشی و گاف داشت هر روز سوژه اصلی اخبار می‌شد. ایران چطور باید با یک مبتلا به آلزایمر توافق کند و از فرجام آن
مطمئن باشد؟»
آخرِ صداقت درباره تحریم‌ها!

کاربری با انتشار این تصویر نوشت:آفتاب یزد یا آفتاب‌پرست»